2013年5月24日星期五

Zombicide 無盡殺戮 戰報 2

上回講到 Josh 係牙醫診所大戰喪屍,轉眼已經兩星期,佢同Ned 留守左係診所一段時間後,有2個幸存者亦都走到黎診所投靠佢地,但可惜食物已經唔多,佢地決定放棄診所,再去搵新既地方落腳,一行人去到一個小鎮,佢地發現當地喪屍唔多,而且建築物完好,決定係附近建立新既據點,但因物資不足,佢地決定先係小鎮上搜尋物資……

Mission A7 - House Cleaning 地圖於官網下載 http://guillotinegames.com/en/gamestuff



新加入既幸存者 警員Phil 及迷路文員 Doug,由Josh 帶領,深入小鎮,係呢個時候,佢地聽見小鎮街尾有警笛聲,「難道有生還者?」Phil心想,於是大伙一面搜尋,一面接近警笛既方向,「即使無生還者,或者可能會有彈藥武器!」Josh 想道。



佢地需要將區域上的紅色X標記全部拿取以示搜尋完畢,所有幸存者必需到達EXIT位置以難開小鎮。一行人到達街角,展開行動,由於附近有多個建築物,裡面有幾多屍不能估計,Phil提議先去左手邊既小房子檢查以充足成員的武裝。



一行人快速走到該房子,破開大門,只見撲鼻而來的屍臭味,他們已經幾個星期無聞過這些令人反胃的味道,但卻重新刺激他們備戰的心態。只見客廳空無一人(屍),Josh,Ned,Doug小心翼翼進入單位,隨即發現一男一女屍係廚房同睡房撲向眾人,似乎係成屍後首次聞到鮮肉的味道,幾響槍聲之後,屍塊倒地不起,單位的男女主人從此長睡係自已的家。



屋外守候的Phil見街道上開始出新的喪屍,而且異變體都係警車附近,似乎槍聲與警笛聲已經引導它們過來。他提示眾人搜尋武器彈藥物資速速離開!



大伙係屋內搵到滑膛槍,散彈槍等,跑到屋外向直奔過來的喪屍開火,眾人且戰且退,Phil認為係時候進入右邊較大既建築搜尋,否則喪屍愈來愈多就會太危險。Ned破開大門,同樣地屍臭撲鼻,單位內的喪屍都好像精力充沛,立即向他們湧來。



Josh Doug 左右開弓殺入屋內,而Ned即走入屋中仔細搜尋,搵到電筒,糧食等,而最重要係搵到一個空瓶,有望合成燃燒彈。Josh 望住Ned的空瓶,回想起上次的戰鬥,Wanda的死突然再次充斥Josh 的腦海,喪屍係呢個時候撲向Josh,幸得Doug及Phil 力保不失,殺退它們。



回過神的Josh 與其他人深入屋中,努力搜尋物資彈藥,Sub-MG,武士劍等都一一裝備,此時,異變體已到達門口準備殺入屋中。此時Josh 找到一桶氣油,並立即將其合成燃燒彈。Ned把握時間破開另一個出口大門,誰知街上已有喪屍,而異變體亦係屋前,大好機會Josh冷靜的再次投擲燃燒彈,它們立時起火倒下,旋即由屍臭味變為燒肉味,但當然無人願意品嘗一口。



他們把握時間走到對面的一所小屋再作搜尋,但默契不足,喪屍突進將他們包圍,而一隻從後追上的Runner 更咬傷了Phil,此時Josh 回想起當日Wanda 與Amy的死,佢發誓今日大伙一定會安全離開的,佢緊握手上的大刀亂舞,迅即與Phil突圍,而Doug 同 Ned 即拿手上的鐵筆與消防斧奮力抵抗,最終殺退所有喪屍。





至此,此區域都已經搜尋得七七八八,跑出呢條大街就可以離開小鎮返回據點,但面前卻是一架不斷響號的警車,大家為免夜長夢多火速跑到警車之後打算將警笛關掉,卻發現已經失靈。走在最後的Phil此時被後面的一隻Runner 趕上,Doug立即跑回Phil身邊用消防斧將其斬殺,然後掩護他離開現場,終於,眾人成功逃到街角,離開小鎮,任務完成。



乾坤一擲 — 5!


包札後的 Phil 在據點點起剛才搜尋所得的香煙,Josh 走過來定神注視著Phil,說道:「要你受傷了…」,Phil 笑說:「我收埋左罐罐頭芝士腸,你唔好問我拎就當補償啦!」,Josh 回應道:「我都收埋左罐午餐肉…」

呢個任務過程比想象中容易,玩家一開始只要開一間屋既時候唔出意外,快速搜尋武器,然後好似以上既進程,應該唔難過,雖然警車可以用同埋警笛可以走去熄左佢,但我覺得無需要,分散隊友更容易出現死亡,警笛會因為係搜尋任務物品時會隨機激活,被激活後將不能關閉,所以一開始走去熄似乎太冒險。任務唯一難度係任務需要全員存活既狀況下逃離,小心計算唔好心急應該可以輕鬆過關的

沒有留言:

發佈留言