2013年5月6日星期一

魔法英雄:石泣

呢隻Game今日臨訓前都要寫一寫 記得好似係上年買 睇佢既介紹講得好精彩 又話點點點多樣多變 幾多百次Play Test 結果就買左返黎 雖然係幾廿蚊 但係就係因為呢隻Game 我從此對大陸出既Game好有保留。

簡介:
最多支援6個玩家 每人係一個魔法既國度四出招募奇幻的生物加入你既陣營 並從中收集勝利所需的物品或將你的對手殺死。

特色:
大富翁式既行棋模式與版圖,有4大種族幾十種生物,沒有重複,幾十件物品與草藥,草藥物品又可以合成為另一種效果既物品。玩家主要透過踏中對手的棋子向佢發動攻擊,將對手打敗,然後拿取其手上的物品及血量。玩家亦可互相交易器物以盡快獲得所需的勝利條件以贏得遊戲。

內容玩法:
Skip 有興趣既話可以自行到國內網頁搜尋玩法。

總結:遊戲強調多樣化的勝利路線,但係資訊透明既情況下,任何人都唔會有興趣交易出勝利物品以讓對手向勝利向前一步,玩家只希望強化手上既生物,盡可能贏得戰鬥,但每隻生物都有特殊能力,亦需要攻守玩家配對戰鬥,當人多一齊玩既時候,將D生物併黎併去,D技能睇黎睇去,問黎問去,但技能設計又不見得有深度,簡單既戰鬥系統卻被嚴重複雜化,其他等既人睇到頭都暈。由於無人希望自已既神器落入他人之手,所以神器既交易可能接近無,玩家除非到要死,否則都唔交易,結果係遊戲時間變得好長,又煩,又悶,最終都係未有最終勝利者之下Cut Game。

遊戲既內容聽落豐富有趣,美工幾十蚊原創遊戲黎講尚算可以,但系統唔完善,或者你Group人已經熟晒所有生物既技能唔洗下下併黎併去,又或者好似有D人玩大富翁Set時間結算計分,否則你要玩到有人最終勝利,絕對係意志力既大大考驗。除非你好鐘意收集怪物去打你既對手,唔介意怪物技能設計得有幾表面,又或者好鐘意無無聊聊係咁擲骰行打,擲骰行打幾粒鐘最終殺光所有對手贏得勝利既虛榮感,否則強烈唔建議。

沒有留言:

發佈留言