2016年7月6日星期三

最近買Game

最近少左寫Blog ,黎緊會加返密少少, 講下最緊既動態先,

有隻好Classic既Game,名叫Stratego 戰略高,即美式陸軍棋,類似—般既陸軍棋形式,
但感覺雅致一D,後來Stratego 因應滑鐵盧戰役200週年,推出左Stratego Waterloo 200,



看似較Classic既Stratego更吸引,較早前賣成4百幾,就係上星期發現有減價只係$300,
立即買入,正等待派送,收到再介紹下。



另外,最近又入左隻FFG既舊Game,Civilization 文明帝國,見中文版價錢吸引,但一直被只能For 4人玩所阻,再加上一些意見認為要加入2個擴充先會完善,所以未有入手,不過最近終於忍唔住入左,亦開左場5人局,感覺OK,詳細介紹同玩後感稍後再另寫一篇。

重有就係,上年曾經入手既全套Warhammer Diskwars,玩過2次之後就賣左,但賣左之後竟然念念不忙,我一直希望搵到一個價錢合理,可以自組兵既奇幻背景戰爭遊戲可以入,原本對Battlelore 2E有唔少期望,但到今日決定唔會入坑了,主要係因為兵種需然加埋擴充有足夠的選擇,但係兵數卻感不足,例如我想出騎兵隊6隊,你就要再買多1set Core或者1set 擴,或者想組個步兵團都唔係咁夠兵力,滿足唔到我對呢類遊戲規模既要求,全套多買1set 又太貴,而且Lore Card 愈黎愈多,戰前準備好似愈黎愈花時間,準備工夫同實際戰鬥規模唔成正比,所以一直都好糾結。

當然如果你唔係好似我咁對個規模上有咩情意結,Battlelore 2E都係一隻上品。



就係咁,對賣走左既Warhammer Diskwars更加不捨,加上見市面上好似愈黎愈難買得到,FFG亦未必會再推呢隻Game,為免遺撼最終決定買返,Diskwars當然係規模上都有佢既不足,1盒Core有4個族,每個族有15-16個Disk,每個族有3個Leader去領兵,然後每個族有8-9個兵種,(一般如果唔係有咩要求,1盒Core已經夠晒玩),重有指令咭,骰子,地形等等,所有配件質量都好滿意,2百尾一盒呢個價錢算好抵,而為左更完善我係對戰上兵種及兵數既選擇要求,就決定一次過買2盒Core Set,至於Expansion ,本來都諗住每個擴收2盒,但呢排都買左唔少Game,唔好太放縱,所以先買住2set Core先,Expansion睇下到時需唔需要,收到再介紹下Diskwars有咩魔力令我咁犯賤賣左又返啅!

8月Gencon,最希望係FFG唔放棄Diskwars繼續出擴,但應該好難了,依家乜叉都係Starwars。

沒有留言:

發佈留言