2013年12月2日星期一

符文戰爭:戰爭之旗 Runewars:Banners of War 序章

既然RUNEWARS咁合心意 當然要入埋佢既Expansion,不過中文版未有聲音要出,決定唔等入英文版算喇,係BGC DL左個中文檔,就將佢中文化了。


呢個Expansion入面我最期待既係精靈族既森林守護者同利奧力斯騎手(獵豹騎手),其次係新既策略咭,新增既Order Card,Desolation Token(荒涼標記),7防禦力既主城,升級咭等等,基本上大部份新增既原素我都鐘意,除左指揮官呢Part。

每個種族都有2個新既兵種,精細度同Base Game差唔多,不過模型有輕微色差,而且長方形部隊既長方底座,較Base Game既長方部隊底座短左一D,圓形亦都係有類似情況,不過無大影響。

新增3塊圖板,不過切割比較差,合併到Base Game既圖板有輕微不對齊,而且表面無咁順滑,模型有些水口,情況同TI一樣,感覺所有FFG既Expanison質量都會較Base Game差。


加入左Expansion之後,兵力更充俗,對戰時感覺更震撼,亦令我覺得種族兵力的選擇數量上達到完美。


不過我最期待既精靈騎手同守護者,模型比例上我唔太滿意,守護者身為一個六角型兵種,對比Chaos Lord顯得細少了些,唔夠壓場,而騎手又好似大左D,唔夠靈動。

相反我最討厭的ROC巨鵬,造型似乎係8個新兵種中做得最好的,大大提升左我既觀感,而不死族同尤薩都令我滿意。


非常期待黎一次激蕩的4人大戰,黎緊會逐一介紹Banners of War既新原素,種族因應Expansion之後既變化,特別係不死族有唔錯的提昇,而且一躍取代精靈成為最有飛行優勢的種族。

33 則留言:

  1. 請問版主有沒有
    符文戰爭擴充Banners of war的中文化卡表呢?
    身為符文戰爭的fans,
    跪求分享! 謝謝! mrkind1013@gmail.com

    回覆刪除
  2. 請問版主有沒有
    符文戰爭的中文化卡表呢?
    跪求分享et47862002@gmail.com

    回覆刪除
  3. 跪求分享! 符文戰爭擴充Banners of war的中文化卡表
    謝謝~
    frykikik@gmail.com

    回覆刪除
  4. 請問可以分享中文卡表嗎? 感謝您
    Y2k70263@gmail.com

    回覆刪除
  5. 您好,跪求擴充Banners of war的中文化卡表 感謝您 ^^

    astrocookie1031@gmail.com

    回覆刪除
  6. 您好,最近入手了擴充,
    也跪求擴充Banners of war的中文化卡表,非常感謝您 ^o^

    wiselytwu@gmail.com

    回覆刪除
  7. 您好,最近代購的擴充才剛到,跪求您的中文化卡表!
    同是符文愛好者,甚感欣慰!

    deadheart1342@yahoo.com.tw

    回覆刪除
    回覆
    1. 已回覆,中文化卡表不是本人制作,榮耀歸於BGC桌遊網!

      刪除
  8. 您好:3 方便的話也想來跟你索取一份擴充的卡表,感謝您
    nachimu@gmail.com

    回覆刪除
  9. 您好 不知道方不方便跟您索取一份擴充的卡表呢? 謝謝您喔~
    peter171433@hotmail.com

    回覆刪除
  10. 您好可以跟您索取一張擴充中文化卡表嗎? 非常感謝 fate45678@gmail.com

    回覆刪除
  11. 您好 不好意思 我也可以跟您索取一份擴充中文化卡表嗎? 非常感激 moonbell0215@hotmail.com

    回覆刪除
  12. 您好!方便跟您索取一份擴充中文化卡表嗎? 非常感激darkbessle@gmail.com

    回覆刪除
  13. 您好 最近終於弄到一套BoW 可以跟您索取一張擴充中文化卡表嗎? 非常感謝 robertliao0219@gmail.com

    回覆刪除
  14. 你好!我一直很想中文化這個擴充,請問你可以分享一下中文卡表嗎?實在感謝大大!!!
    gransen312@gmail.com

    回覆刪除
  15. 您好 我也很想要這個擴充的中文化卡表,請問可以跟您索取嘛 感謝大大 > <

    gcgc656@gmail.com

    回覆刪除
  16. 您好 不知道方不方便跟您索取一份擴充的卡表呢? 謝謝您喔~
    hungkingg@hotmail.com

    回覆刪除