2013年5月8日星期三

Risk: The Lord of the Rings 魔戒

「…History became legend, Legend became myth. And for two and a half thousand years, the ring passed out of all knowledge. Until, when chance came, the ring ensnared a new bearer.…」

魔戒既故事,相信係人都知,如果你到依家都未睇過
魔戒,咁以下既介紹基本上都唔洗睇喇。

簡介:
在魔戒重臨既時代,
玩家們分別扮演正義之仕或者係魔君的爪牙,在中土大地上征戰,正義一誓必要將魔戒撒底消滅,而邪惡魔君一方則要奪下魔戒再次號令天下。

特色:

雖然係RISK既系列,但地圖係中土世界,魔戒中大部份既地區都在地圖上標示,部份戰場如米那斯提力斯,艾辛格等都有在列成為要塞,全Game以電影魔戒為本改造,當中既Adventure Cards有不少電影既劇照,而當然,魔戒既主角,黎到RISK LOTR 至尊魔戒當然亦係主角,數百個士兵minis,分正邪2派不同造形而每派既兵士亦有分為1,3及5既兵力單位造形。而最與別不同之處,就係關於魔戒既勝條件,搶回魔戒或是被掉入末火山!

玩法內容:
在此介紹既係4個玩法之中,我認為最有趣的TEAM RISK模式:
遊戲支持最多4個玩家,一般玩法與傳統RISK分別不上,但地圖上有不少
Stronghold,成為兵家必爭之地,防守方在此戰鬥時,防守骰最高果粒可獲加1調整。另外玩家會有2個Leader,Leader用於增加戰鬥力,亦可用於佔領Power Site後領取一張Adventure Card,Adventure Card包括Mission , Event 及 Power。Mission用於當你成功執行其內容,你可獲得一些獎勵,而正邪2方的獎勵是不同的,已分別詳列如每張Mission Card上。至於Event Card則是關於整個中土世界發生既事件可能係某些地方兵力增加減少,或者係有關魔戒團既幫助或阻礙等。而最後既Power Card則是用於戰鬥,行動或對魔戒團既行進造成影響等。

左起Mission,Event,Power咭。
魔戒既土地已預設了屬於正義,邪惡或是中立,故此選擇正義一方的起始兵力分布會跟據魔戒既故事布置,如聖盔谷必然在起始時屬於正義一方,相反末日火山,黑門等必然屬於邪惡一方。至於中立地則會於每場開局時隨機被雙方控制,故此,大致上既布局每次會係差唔多,唔會出現正義一方係末日火山,邪惡一方係Shire既混亂情節。

金色為要塞,黑色為Power Site,虛線為魔戒團路線。
至於主角至尊魔戒,會放係起始地點Shire,並將之視為魔戒團(the Fellowship),魔戒團每個回合都會向前,除非進入了地圖上標示有骰既位置,則需通過擲骰檢定才可繼續向前,如矮人既地下城,蜘蛛羅既巢穴等就需要擲骰檢定,否則就會停留,而移動既路線亦已標在地圖上,雙方玩家無法改變魔戒團既行進路線,有關路線將如實跟據電影魔戒既內容設計。


故此雙方一方面會係中土大地互相交戰,而目的就係間接
護送魔戒團進入末日火山,或者係在將魔戒消滅前將魔戒奪回!

由於魔戒團既前進每回合都會進行,故此正義一方不能袖手旁觀,必需間接協助魔戒團,就如電影般,正義一方最終為了成全魔戒團走上末日火山,不惜全員主動攻打魔多以吸引邪眼的注意,在本遊戲中也有類似既意義。而邪惡一方既目的則要奪回魔戒,但要奪得魔戒也不容易,當每次移動魔戒團前,如魔戒團身處於邪惡一方的領地上,戒靈就會嗅到有關的訊息,追獵就會開始,邪惡一方會擲2粒 6面骰,如總數為12或以上則代表成功奪得魔戒,邪惡一方立即勝利,如失敗,魔戒團則暫時安然繼續旅程。要擲出
12不是很難嗎?是的,故此一些Power咭可以對魔戒團既行進進行阻礙,與此同時,邪惡一方需要盡量擴張領地,令魔戒團既行進路線都在邪惡一方的控制,則奪得魔戒既機會就會增加,如果追獵時有Leader在場,骰出既結果會+1,而又如果整個區域都為邪惡一方所控,則骰出既結果亦會+1,換句話說,邪惡一方只需擲出10,再加上以上條件就能奪回魔戒,索倫魔君重生。如果魔戒團成功到達末日火山,正義一方就可執行將魔戒掉落火山既行動,如擲出4或以上則成功,否則要待下一回合才能嘗試,直至成功為止,正義一方就會勝利。

總結:
本遊戲除了以上既玩法外,亦有以計分作為勝負判斷,玩家不能對魔戒進行追獵,一旦魔戒掉落末日火山遊戲就會結束計分。整體感覺流暢,Event Card,Power Card亦令單調既RISK生色不少,再加上魔戒既系統,玩家容易代入其中,而且因為有機會會突然
勝利或失敗,過程想必大為緊張玩家因為分為2個陣營,故如4人遊戲就有一些合作既因素存在。最令我滿意既地方係魔戒團既設計,作為一款RISK系遊戲,將濃厚的魔戒Feel簡單地現。
如果你喜歡魔戒,又喜歡簡單得黎又有一些咭牌出下既戰鬥模式,又玩厭左一般RISK系既地圖及勝負方式以及玩者人數唔多既話,即使只有2-3人,相信都可以好好地享受此遊戲的。在這介紹既遊戲係Trilogy Edition,在此之前有另一個version係非全中土的地圖的。

後記:在BGG看到有人將魔戒的三種兵種造形由代表兵力1,3,5轉為代表兵種,兵種既戰力及成本當然有所不同,亦需對遊戲作一些微調,個人認為實不失為好方法,可以加強戰略深度,相信會更有趣,有興趣都可以試試。
在我查看說明書時,發覺可以將遊戲中既Leader以FFG出既 War of the Ring入面既英雄代替,相信會更有Feel的。

評分:★★★
策略度:★★
簡易度:★★
耐玩度:★★
氣氛:★★★☆
(5星最高)

沒有留言:

發佈留言