2013年12月4日星期三

侏羅紀爭霸戰 Dinosaurs Century War


一個發生係六千五百萬年前既故事,當時的地球,正由爬蟲類統治,呢班地球既霸主,稱為恐龍!

遊戲既背景,正正發生係呢個物競天擇的時代,恐龍與恐龍之間的搏鬥,勝者為王的世界。
而推出既時間亦正係電影JURASSIC PARK熱潮既時間,記得當年JURASSIC PARK係香港上映,有部份戲院播足一年都仍有上畫,恐龍魅力一時無兩。

遊戲可支援2個玩家,每個玩家可以調配所屬既恐龍布陣,然後與對手一決雌雄,最終將對手所有棋子消滅或佔領對手的洞窟(皇座)為勝!

玩家有16隻棋子可以控制,類似美式軍棋或陸軍棋,三軍棋既方式,共有8個級別,第1級食2級以下,第2級食3級以下,如此類推,唯第8既陷阱勝過所有恐龍,只有第7的原始人可勝過陷阱,但陷阱不能過河。


每個級別的恐龍都是不同的,算有用心,棋子上的貼紙要自已貼喔!

玩家以暗棋既形式自由配置到自已一方的預設的起始位置,地圖上可見左右兩方各有一個洞窟,另外各有2個山洞,當任何棋子進入山洞,其他棋子不得對在山洞的棋子攻擊。


一旦配置完成,隨機一方先手,每次移動一個棋子,每次移動一步。


當與對方的棋子接鄰,你可以對其進行攻擊,如有裁判,裁判會秘密查看攻守2方的棋子級別以判定誰的棋子勝,如打和則一同死亡,如只有2人對賽,則一同揭示棋子以判定誰勝。
棋子揭示後如生還,會繼續以揭示的狀態進行遊戲,如此,在玩家攻擊前,可派敢死隊前往偵察對手的棋子,再計劃攻擊方略。


原始人對恐爪龍,恐爪龍級別為4,可以消滅原始人。


遊戲一路繼續直至達到勝利條件為止,一場激烈的攻防戰由此展開。

遊戲規則非常簡單,但布陣變化,奇兵突襲的路數不少,簡單得黎亦有不少挑戰性,一眾80後應該或多或少知道過這遊戲的出品公司的作品,如三國志之武將瘋雲錄,魔鬼連長,驅魔斬妖行軍記等,侏羅紀爭霸戰算是策略性最高的作品,最近發現呢D遊戲又再翻炒,故機不可失特意再購入收藏。

一系列的作品,其盒背盒面的設計及口號都好有90年代初既感覺,當年玩過呢D遊戲既你,會否將當年既感覺傳承給你的子女呢?

7 則留言:

  1. 有冇店舖名 或者link 提供 因為我係淘寶搵唔到 😣😣

    回覆刪除
    回覆
    1. HI,岩岩搵過下都真係搵唔返,好似所有系列都唔見晒,唔知係咪賣晒了

      刪除
  2. 旺角有間舖返咗一批貨:

    https://www.facebook.com/funcrazyhk/posts/635790846593233:0

    回覆刪除
  3. 你副棋重係唔係度,可唔可以Scan個棋盤?想自己DIY嚟玩

    回覆刪除