2014年9月26日星期五

Dead of Winter: A Crossroads Game

最近睇到呢隻Game : Dead of Winter: A Crossroads Game
內容講述玩家扮演的一小隊生還者在一個小區中與其他生還者小隊在小區中合作抵抗喪屍,除左要阻止喪屍攻入,亦要四出搜刮物品,合作解決每個回合出現的危機。當中解決危機既方式有D似 Battlestar Galactica 太空堡壘‧卡拉迪加。

每場遊戲都會從基本目標咭中抽取1張成為本次遊戲的Setup及目標,玩家需要合作確保基本目標可以完成,但同時玩家亦會各抽1張秘密任務,玩家除了要確保基本任務不能失敗之外,亦可完成自已的秘密任務方為勝出!

而且遊戲中亦有機會出現背叛者,目的係阻止其他生還者勝利以及完成自已的目標!

以上設定已經算有趣,但係遊戲中亦有抉擇咭,代表一D事件既發生,有如電視情節Walking Dead的抉擇需要你或團隊去決定,當然後果未必人人有益,當中相互陷害,出口術必然發生,每張抉擇咭亦有小段既背景描述,大增代入感!

售價約HKD$400,支援2-5人,而且遊戲中有30個能力不同的角色,確保每次遊戲都有新鮮感,連狗仔都可能係生還小隊中的一員。

稍後應該會入呢隻遊戲,由於角色及喪屍並非塑料模型,之前買既Zombicide入面的喪展模型應可大派用場了! 之前我既Mall of Horror喪屍商場已送人,重諗過買City of Horror,如今呢隻Game正是時候,而太空堡壘亦可能會因此榮休了。

沒有留言:

發佈留言