2014年9月21日星期日

9月21日 5人局 簡短記錄

今日開左場5人局, 主要玩中小型遊戲。


Princes of Florence 彿羅倫斯王子 全場我無買過職業咭,淨用原有既3個職業加上獎勵咭前期爆分,後期起建築物跑分,最後一回合陰差陽錯由原先計劃取6分,變成最終可以取得14分,最終壓過第二位1分,大約58分勝出。



Endeavor 奮進號,第一次開,節奏明快,都幾有趣,不過忽略左金錢既重要,令到我中期無錢俾工人開飯,造成大量工人無所事事浪費行動,最終以全場最低分27分輸掉遊戲。
下次再開應該會更好玩。


花火 Hanabi,都幾有趣,亦有一定難度,好鐘意D圖,唔知點解覺得好有感覺,不過第一次開,只完成2行煙花就輸了,只贏得小量掌聲……


Great Wall of China 萬里長城,大家都幾專注,頂得好行,埋單只有14分,第一位18分,記憶中第一次玩呢隻Game以咁低分可以贏得遊戲。

12:30pm-7:35pm完。

沒有留言:

發佈留言