2014年9月17日星期三

Battlelore Second Edition Expansion Army Pack 戰爭之道第二版 擴展 新聞

期待已久的Battlelore Second Edition 戰爭之道第二版的擴展,隨住FFG係最近上月既GenCon上公布會推出2個Expansion,但圖都無—幅,今日FFG官網終於有跟進消息了!



2個新既Army Pack,人類及尤薩各一個,每盒內含4個新兵種,及舊有的步兵單位!
人類既Army Pack,共有25個新模型及9個舊模型(步兵),而尤薩則有28們新模型及9個舊模型(步兵收割者)。除左模型,另有新的地型及一套全新既Lore Deck!


其中人類既傳奇部隊非常吸引,總體人類既模型都唔錯,反而尤薩的新傳奇單位對我黎講有少少失望,而且其他單位既造型唔係話好特別,不過成品可能會吸引D。

我"估" 人類既25個新單位既分布應該係:傳奇1個,騎兵9個,六角型持矛手6個及9個方型法師,當然另加9個舊既步兵啦。合共34個模型。

而尤薩我"估",傳奇1個,新六角型6個,12個Blood Sister(最左面)及9個右2既方型單位。另加9個舊既收割者步兵,合共37個模型。

定價方面,一盒約$39.9USD,我諗如果中文版有機會平些少。

雖然可能你會話加埋D舊既步兵落去騙錢,不過我就覺得幾OK,以後布陣步兵既變數可以大D,兵種兵數多左,變化又可能更多,自組兵同對手玩Balance地型既遭遇戰可能更好玩呢!

沒有留言:

發佈留言