2014年2月27日星期四

自製戰棋

較早前不經意睇到D 2戰1/72既兵人,覺得幾有趣,但我自已無玩開模型,亦無油顏色既興趣與天份,純粹覺得1個咁細既兵都做到咁精細,例如動態,裝備等,而且價錢唔貴,1盒先大約$50,對於我玩BOARDGAME其中一個原因就係可以控版圖上既minis,呢D細小既兵人同樣滿足我呢方面既喜好,但買返黎無咩用我又唔想,於是,不如用呢D兵人製作戰棋,不是可以一箭雙雕嗎?

其實自製GAME,相信唔少玩BOARDGAME既人都可能試過,市場上既GAME可能永遠無一隻係最合你心意的,有追求既玩家就想自已設計一隻佢最鐘意既GAME,我之前都嘗試過,不過種種原因最終功敗垂成,今次又會點呢?

我一次過買左3盒兵人,想做一隻奇幻背景的戰棋,原先係比較對二戰兵人有興趣,但對冷兵器我亦有興趣,加上1盒兵人中,二戰背景與奇幻背景,奇幻的更易從中分出及設計兵種。


3盒兵人,DARK ALLIANCE ORCS(SET1),DARK ALLIANCE HEAVY WARRIORS OF THE DEAD 及 DWARVES (SET1)。第一次整模型,有點小緊張。


開盒後,所有兵人都連著支架,需要自行用剪刀或CUTTER切割,第一隻兵人整左5分鐘先叫滿意,而1盒有40-50隻,幸好,技巧好快就掌握,加上兵人質量幾好,其實唔係好需要太花功夫,一個晚上所有兵人已經完成與支架分離。

我原本以為,兵人的底座有足夠的穩定性,但實際上如果你當佢一般BoardGame既minis咁玩,佢好容易會失平衡掉下,大大影響遊戲過程與感覺。

初步遊戲既構想係類似MEMOIR'44 既系統,版圖,地貌等可原用,但命令咭,兵種等級及特殊能力,支援部隊,攻防能力,勝利條件,指揮咭(如BL2E 既LORE咭),種族特長等,就從新設計過。

為左解決底座既問題,我睇下手邊既物料,心急底下立即將矮人所有既部隊都加上底座,而貼合既方法就用雙面膠紙。


完成,感覺OK,不過貼合力低,實際玩既時候可能容易出現分離掉落既情況,為左解決呢個問題,係吉之島買左D SUPER POWER既雙面膠,貼合力唔錯,除非你特登分開,否則放係盒中亂拋也不會分離。唔用膠水既原因一來未用過唔知效果,二來如有修改可能會比用膠貼更難,三來如日後有分離問題,修復感覺上會較用膠水為快。

回歸基本,遊戲的設計,經過多日既調整,最終決定放棄用太陽花牌做底座,因為較重,收納可能會加大撞擊掉落既可能,而且尺寸對部份MINIS未必適合,以及需額外購買太陽花牌,加重成本,所有改為用透明膠片,兵種既等級亦由4個級別改為3個級別。

製作中
顏色代表該兵種既攻勢力與防禦力,玩家回合時打出一張命令咭,以命令本回合可以行動的部隊,就如MEMOIR'44,約會做30-40張咭,不過我就將一半既命令咭,由原先分左中右行動既命令咭,改為部隊顏色,例如打出一張綠色4,就代表本回合可移動4個綠色等級既部隊。

地圖方面,由於我覺得MEMOIR'44既版圖太細,大戰根本上做唔到,竟然發現,原來MEMOIR'44出左個大地圖版,戰場比原先既大一倍,不過淨係呢個圖版都要$2XX,唯有搵印刷廠做一張膠既地圖墊,大地圖問題解決。

既然決定使用MEMOIR'44地圖,為左方便設計戰場,去左買官方既地圖設計程式$50hkd 。


之後,由於現在各族既兵種其實唔太多,有必要再買新既兵人加入,但呢D兵人因為預你會油,所然佢地本身既色唔會因為同族而統一用色,咁樣可能會在加入新兵人之後在戰場上難以分辨敵我,於是又買左4個顏色各20個既籌碼,將兵人放置其上,以辨別所屬陣營,買4個色係因為我希望在大地圖上支援4個玩家。


到目前,遊戲仍未完成,進度大約為35%,基本問題已經解決,目前要設計命令咭,貼好所有兵人,設計兵人能力,指揮咭等,咭牌的設計,就用上MAGIC the Gathering既設計程式,尚算合用。


為左盡快進入測試,已購入多3盒新既兵人,分別為獸人騎兵,不死族騎兵及蘇格蘭兵團,用以作為其中一個人類種族。

目前為止,為左呢個GAME已支出約$600,比我預期多,不過黎緊應該唔會有太多額外支出了,期望用多約2星期可基本完成。

2 則留言:

  1. 回覆
    1. 我就酷!這遍文章已經是2014年,最近我再重新收集,往後會再發布一些我的進度及遊戲的玩法,有興趣可以留意喔!

      刪除