2013年9月6日星期五

符文戰爭 Runewars 開箱文

千呼萬喚 過百日既等待 符文戰爭終於到手了!遊戲非常精美,值得打一篇開箱文舒發自已既感受。

呢副係Runewars Revised Edition 既繁體中文版,同舊版既最主要分別係,舊版有3d塑料山脈,而新版就無,只有在地圖上標示山脈位置,我自已原本覺得影響不大,可有可無,但開箱後我覺得,呢隻Epic既遊戲,配上難得一見既3D山脈地貌,將會係畫龍點睛。

不過就算無,呢隻Game依然係好精美值得欣賞收藏,遊戲中有190多個我的至愛--微縮模型,加上過百張製作用心既咭牌,不同樣貌的地圖版圖,指示物等。



副棋開箱到目前為止用左大約4個鐘去逐件睇,但戰術咭,裝備咭都未睇完,當然40頁既說明書都未睇完。不過總體來說,我覺得呢副棋係集FFG過往好多不同的原素整合而成,例如季節咭一些行動,徵兵的方式似Game of Thrones,指令咭的順序及能力,地圖整合似Twilight Imperium,還有很多…希望係集大成於一身。


不死族,精靈,尤薩,人類

首先符文戰爭包括左4大種族,人類,尤薩,精靈,不死,4大種族都有一套自已專屬的指令咭,種族圖板,種族起始區,要塞Token,兵種等。

 

而4個族亦分為正義與邪惡一方,而目標就係奪取散落係大地上的符文石,集齊足夠的符文石以一統天下,除左爭奪懷疑有符文石的區域因而互相攻伐外,亦可透過旗下的英雄外出執行任務以獲得符文石,又或以自家對一定路線既發展夠強大從而有機會獲得符文石等,所以軍事並非獲得符文石既唯一方法,交戰亦非遊戲的全部。(不過我唔認同將種族分為"正義"及"邪惡"這些名詞,只不過係時勢既問題而已)。



玩家遊戲中必然會用到的指令咭,每人一套,一套八張,遊戲中會進行七年,一年四季,每季打出一張指令咭。指令咭除了決定你本季可進行的行動外,其獎勵能力亦加深玩家決定使用出咭既順序,增強戰略部署。



季節咭,一共四季,每季都有不同內容既咭,每當玩家完結回合後,新既一季出現,抽出對應的季節咭,內容通常係一些四季會遇上既事,如春天大雨,秋季豐收或是歉收等,增加遊戲的真實感。四季咭的美工都好靚,春天的花朵,夏天的烈日,秋天的落葉,冬天的雪花。



命運咭,遊戲中外交,戰爭等都唔需要用骰,取以代之係命運咭,小小一張命運咭有多項資訊,除了可以找出對應的兵種當時戰鬥的表現外,英雄做任務,外交時亦會使用命運咭,但流暢度就要玩過至知,我希望唔會好似StarCraft對戰時用咭所消耗咁多時間。



戰術咭,遊戲中玩家會不時獲得戰術咭,除了食物,木材,礦物3種資源外,還有影響力及戰術咭資源,我認為戰術咭當作資源去管理可以係一個新既資源方向,玩家可以透過指令咭,季節及建設等獲得戰術咭,故此衝戰術咭資源可能會係一個好重要既勝利方向,只希望戰術咭既設計威力不要太過份大。


任務咭,咭上有背景描述,等你知道你既英雄去果到遇到咩事,點解會獲得獎勵,又或者敗退,好過直接抽張咭告知結果,令玩家更有代入感,例如下圖右的最尾一句:"你開始發瘋"。英雄必需撒退,真係好好笑,有咩咁好笑,相信玩家既你就會明白。玩家可以招務英雄,透過英雄去完成任務以獲得獎勵咭甚至符文石,有意見覺得呢隻Game係1Game 2玩,戰爭加RPG,勝負既決定任,務與戰鬥比重可能不相佰仲。



獎勵咭,英雄完成任務有機會獲得獎勵咭,包括武器,裝備甚至符文石,幾十款不同既獎勵咭。(不過中文版其中兩張咭翻譯有小錯誤)



頭銜咭,獲得這些頭銜,可令你在某一方面有更強優勢,設計似Game of Thrones中的皇權,烏鴉及劍。



英雄咭,遊戲中共有12個英雄,分為正義,中立及邪惡三方(右上方的圖案識別),各有不同能力,屬性,血量。



目標咭,邪惡及正義各一疊,為玩家的一些任務,完成可獲得符文石。似Twilgiht Imperium既任務設計。



講左咁耐,符文戰爭喎,咁究竟搶既符文係點鬼樣架?就係下面呢堆,正面為"?",玩家初始會設定這些符文石Token於地圖上,但是,一些係空白,一些卻是真實存在,只有你控制該區域或用英雄到該巨域才能查看是否真的符文石。



要塞,附屬設施及激活標記,每個族都有一套,當中的設施各族略有不同,例如精靈會有結界設施,而人類就有城牆設施加強防禦。


探索標記,應該係類似TI的探索標記般,增加每次遊戲地貌的不同性。


城市標記,遊戲中共有7個城池,每個皆有不同既價值,七個城池既圖示都不同,非常精美。

能力標記,包括智慧,敏捷及力量,用於註明某英雄的能力提升,雖然我未玩過,不過我覺得,無等級設計既英雄,單靠訓練或任務以提升某種能力的設計似乎更真實。


參考咭,一共4張,底面印刷,一面係中立生物既能力表,另一面係探索標記的意思。


全部小咭既數量,當中未包括指令咭,任務咭等大咭。


由於新版的外盒比舊版小了一大截,的確,我覺得符文戰爭放係果種大盒似乎太大,與StarCraft,Twilight Imperium及World of Warcraft比內容物既體積相去甚遠。放係呢個小盒之中,某些地圖需要一開二,玩家在遊戲中需自行併合成為完整區域,所幸併合出奇地順滑,易併易拆。

地圖上,會標示出區域編號,該區域的資源供應及中立生物的種類與數量。而且每個區域的面貌都不同,每次整合出的地圖都會有新鮮感。


一些地圖會有一個山脈既邊線,代表該邊緣為山脈地貌(取代了3D山脈),除了飛行單位外,一般其他兵種無法穿越。而一些則是波浪邊線的代表該邊緣為海洋,湖泊,河流,除飛行外一般情況下不能穿越,但到了每年的冬季,因水域凝結,部隊就可無視此限制。



到戲肉了,遊戲中的微縮模型出場!首先係英雄模型!
英雄的模型與咭上的圖案,從造型上可輕易分別出誰是誰。


英雄模型比兵種模型約大一倍,製作精美。



中立生物共6種,有力量強大的龍,巨人,至地獄犬,獸化人,魔翼蝙蝠及遊盪術士。力量似乎比一個正規種族的兵力還要強大。幸好,玩家可以嘗試招募他們成為你的兵員攻擊其他玩家。


接著,係人類的起始區域,外貌係草原,農田等,一片寧靜,安逸。


跟住係不死的起始區域,一片黑暗,鬼異,係死者與神秘魔法的國度。


然後係尤薩,一片荒涼,死寂,代表其征服,掠奪的世界。


最後係精靈,係融合,自然,生機既表現!


到此,除了一些不太特別的Token如傷害標記,影響力標記等無Post之外,符文戰爭的開箱介紹到此為止,以下進入符文戰爭微縮模型場景模式。隻Game真係非常精美,好多好既設計,小既設計,係要有耐心先做到,模型好細,但好細緻(以呢個價錢黎講),絕對唔會求其是旦(不詳述),中文化既符文戰爭方便遊玩,但翻譯既水平似乎唔係咁好,感覺好多詞語都係直譯,有D冰冷既感覺。係因為版權問題定係其他原因,必需要將翻譯譯得咁呆板呢。

除此之外,收納係呢隻新版都係一個小問題,亦係FFG一貫既風格。

隻Game無注明邊到做,但正常都係國內製,係國內高水準既製作一早存在,但國產遊戲公司既遊戲始終都係比較粗製濫造,不斷炒冷飯或者抄襲,到底係缺少左D咩呢?係監控、意識、創意定係錢既問題呢。

人類大軍攻擊不死族。



死靈法師復活骷髏步兵抵抗騎兵的衝鋒!



大後方死靈騎士號令弓兵放戰射擊。



人類皇牌攻城戰車,長弓兵協同攻擊。



另一邊既戰場,尤薩族大軍攻擊精靈,精靈展開其聞名的防守陣式迎擊。



尤薩的混沌領主及開膛手首先衝上前攻擊精靈戰士。



寧死不屈!


天巢城陷落!


四大種族的命運最終如何,還看你們的造化,投入符文戰爭,為符文而戰!

總結:
以奇幻背景,包含國家既擴展,發展,資源收集,徵兵,不同種族有不同兵種,除左戰爭亦要顧及同玩家之間的外家,影響力及策略咭的收集,英雄的原素集於一身,而未見有大問題。實在係小弟玩過類似遊戲之中最有Feel既一隻,雖然所有既系統及設定未達到令人驚艷,亦並非非常食腦,但卻又不失策略,玩家選擇自已鐘意既種族,係每次地圖都不同既大陸上,慢慢蓄積國力,與其他對手係不同既地型上決戰連場的感覺實在暢快,加上模型精緻,實在係小弟最喜歡既遊戲!

評分:★★★★★
策略度:★★★☆
簡易度:
耐玩度:★★★★
氣氛:★★★★
(5星最高)

沒有留言:

發佈留言