2016年7月17日星期日

WARHAMMER DISKWARS 戰鎚:圓盤戰爭 人類帝國篇

WARHAMMER DISKWARS 戰鎚:圓盤戰爭 人類帝國篇

以下既介紹只會以每一個軍團只能派出多一隊精銳部隊為限去評論,而圓盤大小數量的規則等將會無視。(則每團不限於最多1個大型圓盤,2個中型,3個小型,而小型數量亦不需等於或多於中及大型圓盤數量的規則)
首先介紹既當然係所有奇幻世界都必定會有既種族:人類!

而大致上人類既能力一般都係不過不失,平衡但不突出,用科技去補足戰力不足的問題等等既特質,在DISKWARS中亦不例外。

▲Marienburg Swordsmen 馬林劍士,Cost 5,5移速,4攻擊,3反擊,4生命。
Reikland Crossbowmen 瑞克蘭弩手,Cost 7,4移速,2攻擊,2反擊,3生命,中距離射擊,3粒骰,3點物理傷害。

劍士就係最基本既兵種,單兵能力沒什麼,用黎攝下位,填滿個統率力,補刀,或者用黎阻礙對手的推進路線保護後方要角,但另一方面,平平既實力與價錢一樣,只係5Cost,一個軍團都可以召到6個劍士,人多就係力量!
弩兵感覺價錢較貴,但一分錢一分貨,雖然只有中距離射程,但可以擲3粒骰,而且每個命中可以造成3傷害,潛在輸出達到9點,亦有較大爆擊機會,制止目標行動。

▲Huntsmen 獵手,Cost 8,5移速,3攻擊,3反擊,5血,遠距離射擊,2粒骰,2點物理傷害,Flank側擊,Scout偵察,Strider行者異能。

獵手8Cost但擁有眾多的實用技能,布兵時,如果沒有派出獵手,獵手可以係稍後增援時放到除了對手外的3條戰場邊緣,再加上Scout,在正式行動前,獵手可免費先進行一次移動,但不能壓制或攻擊其他Disk,而Strider更令佢無視所有地型限制,要佢滲透敵方易如反掌。必要時亦可迅速靠近目標對其射擊。

▲Talabheim Greatswords 塔拉貝克因巨劍士,Cost 8,5移速,5攻擊,4反擊,5生命,當其壓制敵方單位時,獲得反擊先手能力。
Bright Wizard 烈焰巫師,Cost 7,4移速,3攻擊,3反擊,3生命,法師,秘法傷害3,當其進行秘法攻擊,會對自已造成1點法傷害。

巨劍士雖然要8 Cost,但係攻擊力及生命力都唔錯,而且其特殊的壓制後反擊先手技能,令其更加放心上前殺敵,一旦有敵方的單位反壓其上,反擊先手可以先結算對壓制的目標進行反擊,所以較弱小的單位未必可以有效擊殺巨劍士,令對方造成不少壓力,8Cost算係唔錯。
法師我就覺得一般,魔法傷害只有3點,而且攻擊後會對自身損1血,Cost亦唔係特別平,除了用黎克制部份對物理有抗性或免疫的敵人外,唔太吸引。

▲Knights Panther 裝甲騎士,Cost 10,5移速,5攻擊,5反擊,4生命,Impact 踐踏(3),物理抗性。
Hochland Pistoliers 荷克蘭槍騎兵,Cost 9,7移速,3攻擊,4反擊,3生命,Mobile機動,Scout偵察,近距離射擊,2粒骰,3點物理傷害

裝甲騎士Cost 10簡直係平,雖然只有4血,而且攻擊力及反擊力好似一般,但其Impact效果,一壓制落其他單位立即造成3點傷害,可以好好補刀,如果你有2隊裝甲騎兵,1隊衝上去Impact完另一隊再上去Impact,大部份部隊唔洗去到戰鬥階段都可以就咁被踏死。而且物理抗性亦大大保護佢地,任何物理傷害對其只有一半效果。咁強既部隊Core Set只有1隊,要出更多隊就要再買多set喇。
荷克蘭槍騎兵,亦係唔錯,移動速度高,加上有Mobile能力,可以打完一槍再走或者行埋去再打一槍,殺唔到都有機會博爆擊癱瘓對手,缺點就係攻擊力生命太弱,要好好控制同敵方既距離先可以發揮到佢既實力。

▲Helblaster Volley Gun 地獄火連珠炮,精英部隊,10 Cost,0移速,0攻擊,2反擊,3生命,1耐力,無限距射擊,3粒骰,D6點物理傷害。如攻擊時擲出多於1個X時,損失1點耐力。
Steam Tank 蒸氣坦克,精英部隊,13 Cost,1移速,0攻擊,4反擊,4生命,1耐力,Mobile機動Impact 踐踏(3)物理抗性,3段距離射擊分別擲3至1粒骰,3點物理傷害,如攻擊時擲出多於1個X時,損失1點耐力。

地獄火連珠炮係人類最遠距離的打擊兵器,唔好以為好易中,如果要攻擊超過遠距離的目標,只有擲出爆才算命中,只有1/6,同樣擲出X都是1/6,而成功命中後的攻擊力就再擲1粒6面骰去決定,非常運氣,用黎嚇下人都OK!
蒸氣坦克係我最鐘意既部隊,人類除左裝甲騎士較有能力突破外,就要用到人類係戰場上最偉大的發明 - 坦克,13 Cost有好多既能力,除左好實用既Mobile,嚇人既Impact (3),物理抗性及耐力1,要擊毀佢唔容易,加上有4反擊力,普通部隊唔夠力殺,用強力部隊去打又可能會死,比較麻煩,雖然它只有移速1,但配合適當的指揮咭加速,有坦克開路掩護,人類在戰術上會有更多空間發


▲帝國三英,Karl Franz帝國皇帝卡爾法蘭茲,2指揮,4移速,5攻擊,5反擊,5生命,1耐力,33統率,Flying 飛行,Impact (2) 踐踏,特殊能力:可將最多2個在遠距範圍內友方身上的行動標記轉到另外2個友方未被壓制及未行動的友方部隊上。
Volkmar the Grim 冷峻的弗克瑪,2指揮,4移速,4攻擊,3反擊,4生命,1耐力,36統率,Mobile 機動,特殊能力,Empower 增一個短距離內的目標部隊。
Luthor Huss 盧瑟·胡斯,2揮揮,5移速,4反擊,5生命,1耐力,34統率,被動能力:若他被 Empower 增強,他會獲得Frenzy 狂暴及 Resistant 物理與秘法抗性。

3個英雄既個人能力都唔算出眾,但都可以睇到要玩到人類既特質「互相補助」既重要性,要發揮到佢地既能力,後排部隊步伐要跟到先有用。Karl Franz係人類帝國唯一的飛行單位,擴展亦沒有飛行單位提供。而有36統率力的Volkmar the Grim 係Core Set入面所有Leader 統率力最高的一位,應該係平衡返佢個人能力較弱的問題。

人類帝國俾我既感覺就係一個穩打穩紮,慢慢達到目標的軍團,唔會有太過驚人既部隊,平平均均,佢地要團體合作達到目標,不能有太多個人主義。

沒有留言:

發佈留言