2016年6月4日星期六

Runebound Third Edition Expansion 符文秘境 第三版 擴展消息

FFG最近釋出左幾個有關Runebound Third Edition Expansion 既消息,

一路都有留意住呢隻Game既發展,測度佢黎緊擴展既方向,又睇下佢呢幾個Expansion 有D咩內容:

FFG係4月公布左2個擴展消息,然後又係昨日再公布2個擴展,即合共將有4個擴展推出,預計本年第三季度上市,而其中2個係劇本擴,2個係核心擴展。

▲左邊係Fall of the Dark Star,右邊係Caught in a Web,以目前所知,2個擴展各包括1set 10張既故事牌,另加30張相關主題冒險牌加入到牌庫,但似乎沒有任何物品咭,技能咭,對應的Token數量亦暫時不明,而兩者都會有一個新既英雄及模型加入,當然亦有相應的戰鬥Token。

Fall of the Dark Star 既勝利條件將改為玩家之間的PK,玩家在遊戲中可以收集到暗黑碎片,每個碎片會為英雄增加2HP,但同時英雄會抽取全新既腐化牌(數量不明),會為玩家在遊戲過程中帶黎一些阻礙,要為即將到來的對決谷高HP,但又不能被腐化牌帶來的影響拖慢自已成長既時間,玩家要如何平衡呢?

至於Caught in a Web就講述巫后艾利德(Ariad)打算控制全世界,化身為蜘蛛型態來到,派出其爪牙四處織網,玩家會被蜘蛛網阻礙,而艾利德就會將4個大城網起,一旦佢完成,玩家就會全輸,所以玩家要追獵她阻止其圖謀,第一個玩家成功將之擊殺為勝!同樣的,此擴的Boss似乎都沒有相應的模型提供。


▲另外2個擴展,我稱為核心擴,The Mountains Rise及The Gilded Blade,各自包括15張冒險咭(每種類各5張),其中The Mountains Rise包括20張新的物品咭,10張新的技能咭,1個新的英雄,及相應的Token,另一個The Gilded Blade相關數量就不明,但應該都係一樣。

此2個擴展的內容都係可以加入到本身的遊戲中,並沒有特別的故事關聯,純粹增加新原素,其中新的物品咭非常吸引,而且物品將有新的符號(能力),會帶黎何等改變令人期待。

4個擴展既官方零售為16.95美金,折合約$131港紙 ,估計最終實際零售價會再低D。如果$105左右1盒都算吸引,最好既地方係玩家可以自已選擇買邊一個,唔需要一大盒擴咁買,不過相信如果鐘意呢隻Game既玩家都會買晒4盒,我自已應該會買晒2個核心擴,而故事擴就可能只買Caught in the Web,預計今年第三季上市,期待!

(圖轉自FFG)

沒有留言:

發佈留言