2016年7月14日星期四

Warhammer DISKWARS 戰鎚:圓盤戰爭

平生第一隻賣左又買返既Game :Warhammer DISKWARS 戰鎚:圓盤戰爭


係大約一年前入左全套DISKWARS (1Core +2Expanison ) ,玩過2次之後覺得無咩機會開,加上隻Game既前景不明,就賣出左,但其實賣左個下都有D後悔,未試過賣過一隻Game有呢個感覺。

思前想後,覺得DISKWARS其實都真係幾岩我,係我心目中幾年內都未必會再有類似既Game,為免日後後悔,加上與Battlelore 2E既糾結告一段落,決定要再買返,原本諗住一次過入2個Core+4盒擴(每個擴2盒),但又好似重皮左D,加上矮人擴充我上次開過感覺一般,自已唔係太Buy矮人,反而幾鐘意不死族(吸血鬼),但無理由入1隻唔入1隻架,咁算啦,入住2個Core先啦。

事隔一年,香港好似難搵到邊到有Core賣,大陸亦都七七八八,好在世上還有Amazon,即入2盒Core先,2盒連運費都係$600港紙,6號買,14號送到,都幾快。


廢話完畢,即刻開箱,到底一盒$300銀既Game有咩內容呢?

▲開盒後,見到指令咭一疊,尺一把,骰4粒,尺同疊咭既放置方法唔係咁經得起運送既考驗,我見部份外國玩家既尺被咭牌壓到完全折曲,我既2盒一盒無事另一盒有些小折曲,尺既作用係判斷距離,行軍唔需要用尺度。


拎走本說明書後,DISKWARS既DISK出現了!一共有7份Cardboard。


7份Cardboard包括左4個基礎種族,高等精靈,人類帝國,獸人及混沌。

▲秩序陣營,人類帝國,最前方既3個英雄,以及其他兵種,部份兵種有3個,部份只有1個,共有9個兵種,合共16個DISK,當中蒸氣坦克及裝甲騎士抵抗物理傷害,幾有Feel,步兵,弓手亦與一般人類軍角色有類似既感覺。

▲秩序陣營,高等精靈,一樣都係3個英雄,9個兵種,合共15個DISK,無任1個戰鬥單位多於2個,似乎比較要玩靈活一D。

▲毀滅陣營,獸人,同樣都係3個英雄另有9個兵種合計16個DISK,我比較鐘意既種族,樣樣都有D,狼騎兵好靚,巨魔同犀牛騎兵都幾正,再加上戰鎚獸人既Boyz傳統,幾有獸人Feel。

▲毀滅陣營,混沌,除左最基本既步兵同遠程射擊單位有3個之外,其餘的單位都只有一個,但每個都好似有唔錯既能力,特別係最大既精英單位噬血狂魔,具有狂暴既能力,可以大大輸出傷害,非常大威脅。

每個族都有3個英雄,一般來說,玩家選擇一個族之後就選擇其中2個英雄,英雄有一個點數去領兵,所有單位都有徵募佢地既Cost,一般來說,1個英雄會大約帶領4-5個單位。

▲再黎就係地型,而且係雙面印製。

▲地型既出現大大豐富戰場感,但又無大加重成個遊戲,而且每場戰鬥地型及放置既位置都係玩家可以決定,所以每場戰鬥的戰場都會唔同,當然不同的地型都有不同既效果。

▲咭牌,從上至下,地型咭,指令咭,目標咭,布兵咭,內容簡單但精美。

▲內容物大合照,無論Disk定係Token既質量感覺都好好,雖然都係一般既Cardboard,但表面處理同一般FFG既Cardboard有D唔同,無壓紋效果,平滑手感更佳。

▲Disk既質量比我最開頭既想像中好,我一開始比較擔心呢D Disk要不斷Flip會唔會容易爛,但我經驗係好穩,唔會好易就起邊,至少我之前果盒都無出現過任何起邊既徵兆,加上由於本身遊戲無戰場提供,玩家一般會另行搵張墊去玩,只要選擇適合都可以大大減低呢個問題。 除此之外,我見外國有D玩家會油黑個邊,所以我都有咁做,感覺好似「高級」D咁。

▲Core Set入面既所有單位,一共62隻。

▲1年前既戰鬥情況。張墊我已經唔見左,買左2張新既唔同顏色唔同質料,下次會再Post。

我等新既墊到左就會影遊戲既示範同解說,有興趣就繼續留意我既新Post啦,但如果係想話Shut up and take my money既話,就請快快行動喇,因為感覺上開始難買,加上依家經過「桌遊說」推一推既話...

咁當然啦,其實我係有私心既,遊戲係2014初出,2014年中期出埋2個擴之後,就無再有新擴,而係2015年1月FFG已經宣布唔會再搞比賽,明顯唔會再力推呢隻遊戲,在FFG既立場已經由競賽遊戲降為一隻casual game,但我正正都係鐘意佢既causal ,價錢吸引,又可以自已砌兵,加上係奇幻背景,美功一流,實在難得。遊戲推出至今好似唔算多人接觸,希望更多既人有興趣去推返起隻Game,令FFG會繼續為呢隻Game出擴。留意就係FFG未曾講過呢隻Game唔再出擴,只不過一班Fans就覺得已經事隔2年未有消息就有D心淡。

但就算唔出新擴,當你Core+2個擴都係入1盒,已經有6個齊既種族,另有4個新既種族(只有小部份單位),其實都好夠玩,唔需要糾結要入幾多盒先夠,如果唔係有咩特別追求,入1set夠晒,就算係1盒Core都已經可以4個人玩家,實在係好吸引。

如果入2set Core有咩好處呢?第一就係兵種選擇同配搭更多更自由啦,然後就係遊戲中有一個特別劇本,好似叫Stronghold,兩邊玩家要鬥快佔領對方的Stronghold,但Core入面只有一個Stronghold地型,所有多一盒先可以玩到呢個戰役。多1套骰仔同尺會方便遊戲,多1套咭牌亦都會更方便,而多一套目標咭就可以有更多可能性。

而浪費左既就係每個族既3個重複英雄,部份咭牌,多餘既Token(作後備)。

下次會再深入小小介紹(放毒)!

2017年4月15日:
補充: FFG較早前已經失去WH既lincese ,Warhammer Diskwars 再出擴既機會可以話係無可能了, 失望. 

沒有留言:

發佈留言