2015年12月31日星期四

投票結果

好喇 我唔記得由幾時開始既投票有結果喇:

正到痺,差唔多日日睇。
  9 (69%)
都OK既,會再黎睇。
  3 (23%)
一般啦,好過無咁囉。
  0 (0%)
廢廢地,有D浪費時間。
  0 (0%)
垃圾!垃圾中既垃圾!
  1 (7%)


目前投票數: 13
意見調查已結束 


總投票只係得13票實在唔代表到D咩。
當中有大約7成投票既人竟然覺得小弟既Blog正到痺,認真搞笑,亦都好俾面,
夾埋另外3位投都OK既,其實都有9成人滿意,都係推動我繼續寫呢個Blog既動力,
亦有一位投垃圾,當然我唔知佢係真心定假意啦,但我明白一山還有一山高,
相對自已對桌遊既認識其實還是很皮毛,寫呢個Blog我主要都係略盡一分力推動桌遊的普及,
以及可以舒發一下對一D好既遊戲,唔好既Game既意見而已,
所以對某些人來說當然可以只係垃圾的級別。


好喇,又講下我寫左大約1年半Blog,中間都有想放棄既時候,但既然我寫得第一篇,我亦唔想草草了事,輕易放棄,每次見到有人留言,或者俾我既文毒到想去買Game,其實都係一個成功。不過就好似好少人去留言提及覺得隻Game既好壞處,或者佢地自已既感受,我認為如果可以多D交流,對推動小弟寫Blog以至玩家們的資訊交流很重要。

我唔會隻隻Game都會讚讚讚,唔好玩,悶,有缺陷我一定會提出,由各位自行評定,係我初玩桌遊既時候我發現到,好多時D人介紹一隻佢買左既Game,通常都講到好好玩,講出佢好多既優點等等,但就好忽略佢地既問題,而加上由於我並無賣Game既包袱(我不是指所有Blogger都係賣Game,只不過我指出我無賣Game既身份,因為有時有人會以為我賣緊我介紹既Game)對評價遊戲可以更加大希望更立體地俾有興趣既玩家們參考。

所以希望日後有更多黎睇我Blog既人留言,大家交流下,你既意見隨左我睇到,亦都可以俾到其他人參考,無論你提出既意見係乜野,即管大膽寫,例如:"X你!你有無玩過架?好玩?我玩到想訓著牙!"又或者,"無搞錯牙?呢D模型叫靚?我俾我個3歲仔玩都嫌垃圾啦!"或者:"要咩Game先叫好玩牙?我同我個FD呢3年日以繼夜都係玩呢隻Game牙!"等等俾我睇下大家既程度去到邊!

另外,我覺得標志我個Blog成功與否另一指標係,有一日有間公司會主動聯絡你,送隻佢地最新出版既遊戲俾你品評(唔係推廣喎),我相信係香港呢件事要發生既機會真係不大,但我仍然會默默等待呢日既來臨!

2 則留言: