2015年12月6日星期日

Warhammer Quest: The Adventure Card Game

FFG既新咭Game Warhammer Quest: The Adventure Card Game 已經上市了,了解過感覺不錯,
小弟唔太鐘意玩Deck Building Game,特別係RPG既DBG真係完全無興趣,不過呢隻"戰鎚‧任務" 就無DBG既原素,都幾簡單,重可以Solo,評價暫時都唔錯,價錢不過不失,唔洗$300。


隻Game既內容物唔算多,百幾張咭,但就包含左5個劇本,重有堆Token同6粒骰,以FFG既風格,相信唔會只得呢隻Core Game,Expansion應該好快就會有消息,所以內容日後都應該會繼續增加,我期望佢除左依家既全合作模式外,日後可以有分Team模式。


隻Game都唔需要好麻煩既Setup,而且細細盒,只有DiskWars或者魔戒‧對決既Size,對於面對缺位既我當然又再增大入手既動機,於是決定入手,收到再寫個開箱文啦!

(圖轉自FFG)

沒有留言:

發佈留言