2018年9月23日星期日

Warhammer Underworlds: Shadespire 戰錘 冥土世界: 影塔

呢隻Game一出果陣有留意,曾經落左單但供應商有D問題最終Cut左單無買到,最近又睇到佢出左個擴Magore's friends , 正到甩碌 ,加上新Season Warhammer Underworlds: Nightvault 即將推出,係時候要入手!


我買佢有好大顧慮,因為已經難搵人對戰(又要買,又要砌Deck),我必需要可以Solo到,但模型實在係好吸引,而且就黎吸引到從未上過色既我去上色(GW , you win),而呢隻Game都算係正式加入戰錘呢個大家庭,之前除左Forbidden Stars,Warhammer Quest Card Game,Relic,Disk Wars,Choas in the Old World之外,亦有玩過PC Game既Warhammer Total War同Warhammer Vermintide 2,對佢既世界觀都有少少明白,呢隻Game唔洗你投資太多都好似有差唔多既感覺,實在吸引,於是隔左1年,見Season 2要出,決定入手。


隻Game有砌模型,砌Deck,對戰,睇說明書同可以幫模型上色的5大樂趣集於一身,模型易砌唔需要膠水,不過部份位置我都有落AA膠以免有誤,拆件時因為無模型鉗,過程中一個模型的手指同一個頭斷左,手指斷左反而更有霸氣,加上搵唔到斷指就由佢,至於個頭用返AA膠貼返乜問題都無。相對於我之前砌既Samurai Battles 全套加擴,果set野真係砌到我嘔電。

模型都尚算硬淨,我係臺跌落地都無斷,好彩。

砌Deck;Game入面預組左兩個陣營的牌,另有一套牌等你玩過後再加,可以進行一定程度的砌Deck體驗,但以Core黎講,我感覺唔算有太多選擇,不過咁多擴等你買問題不大。


我自已Solo左6次,頭2次邊玩邊睇Rules,感覺一般,但往後適應左,都算有趣,但因為Solo,始終唔會玩到同人對戰既趣味,有點可惜,但如果你會搵到人對戰,呢隻Game都算唔錯,佢節奏快,遊戲策略更多在於咭牌的組合,能力牌同目標牌,再加上戰隊的配合已經有好多變化,我覺得遊戲最大的趣味部份係砌既過程,對戰只係你砌出黎既能力展現,從不斷的戰鬥中找出你選擇的戰隊的優缺及策略。

如果你係想佢有打雷台果種拳來腳往感就唔係呢隻Game可以帶出的效果。


BTW,基於我係自已買黎舞下,會慢慢收集我鐘意既戰隊,新Season 入面,邪月果隊同唔知係咪木精都幾吸引,加上Season 2既Core都係必入。 上季的就已經買左骷髏戰隊同Magore's friends ,另外對矮人同魔鼠都有興趣,慢慢收集。


講返Solo可行性:如果你有時間了解夠D牌,有時間幫每個戰隊砌,咁其實都唔係話完全唔可以,但趣味同對戰就一定減一截,但模型咭牌都精美可以救返Solo的乏味感,加上係擲骰打鬥,而且一局其實唔長,唔係太難Handle,我自已就克服左個瓶頸位,領略到個樂趣。

沒有留言:

發佈留言