2018年12月3日星期一

12月1日 3人局

呢排好耐無開局 12月1日開左場3人局

玩左Clank! , Game of Thrones Catan: Brotherhood of the Watch , 同埋Troyes


呢副係朋友買既Clank! 係D版, 我當然唔建議大家入D版啦 ,除左質量問題外 , 用料安全亦都係大考慮 , 有興趣的朋友都係買正版雖然基礎要4百幾  但擴只係百幾蚊, 岩玩買埋擴其實都唔貴

講返隻Game, 我之前見過好多次隻Game但都無特別去睇, 因為盒面寫住deck building , 我自已就好唔鐘意deck building ,但呢隻Game雖然有呢個原素, 但同好似暗殺神果種唔同, 在遊戲中 , 你唔需要注重要洗走deck 入面無咩用既牌 ,  你只需要focus每輪你買入咩牌就ok。


隻Game講你要入地城入面, 拎到至少一個寶物就可以離開, 但過程中你會發出聲音, 亦即係Clank! , 遊戲中發出聲音愈多, 愈多機會被守護地城的龍攻擊,一旦死亡就會out game, 甚至連分都無得計

每次你從你的deck 抽5張牌,每張牌有不同的能力,大都以符號表示,例如移動,攻擊,技能等,呢3大能力都係隻Game既3條路線,由於遊戲不在於洗走自已無用既牌(很少洗牌的牌)所以買邊類型能力的牌玩家需要因時制宜。感覺簡單得黎不失策略,玩家之間無直接互動,但都有一定空間做一些間接的阻礙。


遊戲時間短,3人大約小於1小,過程有趣,而且都幾緊張,打破我對deck build的負面感覺玩完一局之後臨走我地再開一局,係小有呢類中型game會一日連開2次的。


之後就玩最近入手既 Game of Thrones Catan: Brotherhood of the Watch , 我自已都估唔到我會入呢隻Game,可能俾野人的模型吸引,加上可以守絕境長城,好似幾有趣,但依家諗成5舊水買Catan又有D傻咁, 講返可能因為得3個人玩啦,加上其實都玩過好多次Catan ,唔算有咩衝擊但野人攻入牆呢個位幾有feel,玩家門又要衝分又要派人守城,但如果計算得宜,可以放棄守城,轉為以守城士兵多結算,多一層計算,小一層Catan味但整體黎講除非你好鐘意Catan同AGOT,否則可以略過。

最後都係朋友帶黎既Troyes ,係一款骰Game,我覺得好似比國王堡好玩,策略性深一D,但國王我都唔係玩左好多次,未能講實,但Troyes我自已都係一般。

沒有留言:

發佈留言