2018年8月5日星期日

近況

一段時間無寫,打返幾粒字。

今年以黎Boardgame無咩真係好吸引我既作品,新入手既遊戲感覺都係一般,始終不能重拾以前既感覺,開局既機會唔多,更加專注係可以Solo的遊戲上,但出手既意願都唔高,硬係覺得其實都係差唔多。其中比較有期望既Aristeia玩過2次,有D落差,稍為失望。

除左之前一次過買2套Battlelore 2E外,Fortress America都算係今年入手而滿意既遊戲,近日趁Battles of Westeros 鹿擴大減價再入多套,即係全套BOW入面除左Brotherhood without banners只買1套外,其他都入左2套,但我想再入Clansman ,Tully 同 BWB各多1套,以滿足我想做到既大戰場面。其中BWB我將佢既騎兵同步兵併入Tully家族,而弓手就併入本身無弓兵既Clansman入面,令到呢2個小家族既總兵力都可以同另外3大家族一戰。

如果鹿擴到手,我就有4個版圖,可以併埋一齊做超大戰場,近日亦不斷替兵種修改能力,其實都幾有樂趣。

除左BOW外,亦想入手A&A D-Day ,但位置有限暫時觀望,最近GENCON開幕,FFG都無咩特別新作,係有隻Card Game Forge好似幾得意,但買左 Crystal Clans(亦都係稍為失望),真係唔大信心。

我覺得係我自已心境既轉變,同隻Game本身好壞無關,可能係10年前以上既Game我都會覺得好玩到癲,但今日就較為專注係規模大,兵數模型夠多的輕戰棋上,至少唔玩都睇得。其他既吸引力真係愈黎愈低了。

沒有留言:

發佈留言