2018年6月13日星期三

Warhammer Quest: The Adventure Card Game 重生!?

2年幾前FFG推出左呢隻 Warhammer Quest: The Adventure Card Game ,但出左Core之後就同GW分手,擴展無期。呢隻Game我覺得有好大潛力,加上美工出色,玩落又好有地下城過關feel ,用咭都可以做到果種探索,共同合作戰鬥打Boss既感覺,當時同Frd連開2日去推爆隻Game,不過當時Core入面既關卡唔多,唔算耐玩。

原本以為GW日後有機會繼續開發呢隻Game,但係6月6日FFG公布1則消息,Heroes of Terrinoth 將係今年秋季推出,而玩法似乎同Warhammer Quest: The Adventure Card Game 非常相似(應該係一樣咁濟),內容物所知唔多,睇圖應該有6個角色選擇,任務亦增加到8關,我估總體咭數會比Warhammer Quest: The Adventure Card Game 為多。


FFG 失去Warhammer 之後,不斷加強自已Terrinoth背景遊戲的發展,而Terrinoth背景我自已都接受,話晒係Runewars同Battlelore 2E的背景,加上係佢親生仔,少一些版權分成的成本,期望佢會將省落的成本加強遊戲內容本身。



用咭牌的方式可以塑造出玩緊一隻地下城feel的Game,收納方便,setting亦較快,我自已好期待,而且重可以Solo!

沒有留言:

發佈留言