2017年11月4日星期六

Warhammer Underworlds: Shadespire

剛剛訂左呢隻Game , Warhammer Underworlds: Shadespire



不過未收到貨, 過幾日會收到, 依家先講下少少相關,
呢隻Game年中左右見過, 不過果陣以為不同種族之間係無分顏色,
For你自行上色, 所以無特別期待, 但再睇返發現係預設不同顏色, 即使唔上色都無問題.

而且,其實最近我好想搵類似呢D有Board既模型戰棋, Mythic Battles Pantheon 曾經考慮過, 但覺得隻Game太多野, 要拎出黎玩set好晒可能好費時, 特別係Solo的話都搞一大餐就真係可能無咩機會開, 最終無back到(雖然性價比唔錯).

而較早前入手既Magic the Gathering Arena of the Planeswalkers  , 感覺係失敗作, 我連寫都無再寫, 明明係一隻好有發揮空間既Game , 有D似一隻好舊既PC遊戲『魔喚精靈』, 但規則怪, 部份咭既啟動方式怪 , 好似倒退返去30年前咁既規則, 非常失望.




類似既Game我手上有Imperial Assault 星球大戰帝國突擊, 目前都重有儲, 不過每次都要set地圖, 要幾有mood先想玩,  figure pack都幾貴, 唯有慢慢入, 而且我始終都係鐘意奇幻風, IA不能將呢個空洞填滿.

見到Warhammer Underworlds: Shadespire , 先係大喜, 之後就伴隨憂慮 , 隻Game定位似乎就係我想要既野 , setup唔煩, 模型精美, GW出品唔怕無故收檔, 價錢都尚算吸引, 一次過買左Core+2盒擴連運費都係$700頭.
咁好, 有咩憂慮呢? 首先佢係preset 戰隊既打法, 每次選擇一隊戰隊, 成員已經fix左, 意味不能自組部隊 , 亦無所謂Point system , 自已去設計戰鬥就多一重難度, 第二係隻Game只玩3個回合, 每回合可以做4個動作, 即共12個, 感覺太快太少 , 因為佢既另一重點係咭牌構築戰隊技能,透過好既走位, 支援, 關鍵既一擊 , 濃縮到3個回合內, 當然係緊湊D同富有策略性, 但鐘意Deathmatch果類玩法 , 所以令我猶豫左一輪.



最終, 我覺得可能可以House Rule到佢玩長少少, Common Objective等等, 而且Diskwars都係玩5個回合, 當初都覺得5個回合可能唔夠, 但實際係剛好的, 絕對唔會覺得少. 而當戰隊愈出愈多,玩家們一定會要求可以同時派出2隊或3隊戰隊出戰既呼聲, 日後可能會有相應既規則配合 , 故即使戰隊成員不能改變, 至少或可以配合不同戰隊出戰.

本身都考慮緊入簡中定英文, 英文版睇落咭牌字體靚D, 但大多都係賣簡中, 而且我擔心簡中出出下唔出, 但入英文又可能難買, 下下要係外國訂, 睇過有人話翻譯無錯, 就入左簡中 , 但後來被網友提點建議入英文版, 最終入返英文版, 由於中文版資料唔多, 只有睇過幾張, 果然怪怪地, 可能成套Game咁睇係無問題既, 但既然係咁就算, 有時想查返張咭中文化左好難搵, 大家留意下.

2 則留言:

  1. 我最近也買了,玩過2次,比想像中節奏更快,更有策略

    回覆刪除
    回覆
    1. 最終因為商户方面有問題,未有成功入手, 不過會繼續留意, 會唔會覺得過快? 或者係有單位未能足夠發揮就完既感覺?

      刪除