2017年11月5日星期日

Runebound : Unbreakable Bonds 符文秘境: 不滅的約誓

都推出左一段時間,但週圍都賣得唔平, 最後係外國訂返黎, 連埋另一個細擴 Fall of the Dark Star一齊買, 連運費 $510 .

Runebound Base Game介紹: 
http://talkboardgame.blogspot.hk/2015/12/runebound-3rd-edition.html



新鮮熱辣到手,  膜都未脫 : 



盒背, 隻Game既尺寸係 IA Twin Shadows / Diskwars :


呢個擴主打Solo 及合作模式,  一板Token , 2張全新劇本, 3張舊劇本更新:



2個新模型 , Assets咭 , 技能咭 , 2疊新故事相關的咭, 當然重有呢次擴展中, 為Solo而設的怪物AI對戰Board , 而且分為4大類別 , 強化你面對不同怪物的感覺 .



Token, 更多裝備選擇了@@ , 另外右下角的箭咀Token 係用於保留一個未用既Action , 可以係之後需要時用, 最多只能保留一個, 我覺得呢個改動非常好, 但我未實際試, 我最盡快Solo一次, 不過呢個Token 但款一般, 我可能會用其他Token代.



劇本咭 , 舊劇本加入左少少新花臣 , 新劇本就係講無見好耐既惡魔蠻族尤薩回歸 , 你要阻止佢地成功, 而另一個就係講世界出現不明病毒 , 大量人民感染, 亦令到其他生物異變, 你要搵出真相 , 解救世人。 重有獨立擴Caught in a Web既更新劇本咭, 至於另一個Fall of the Dark Star因為係PVP劇本, 所以無納入合作/Solo模式。



劇本咭背面, Boss生命會因應遊戲人數而調整。



新的怪物,配合返劇本,符文戰爭的尤薩部隊黎到Runebound了, 不過D圖又係熟口熟面, 用返Battlelore既圖:



被怪病感染的怪物:

新既Assets咭, 右上角既木頭車? 可以一次過Carry住2個Trade Goods,  WTF 好端端一個英雄為左錢. 依家要拉貨了。又多左D裝備選擇, 想快D試~
除左以下既裝備, Assets 加多左十幾既Event咭 , 當英雄進行Shop果陣就會激活, 好多都係好野, 黎如全場裝備平$1 , 交換賣場裝備 , 在商店打工賺錢等等。



怪物AI Board , 分為4大類, Base Game入面既怪物Token 將歸入Warrior , 所以呢個擴只會俾另外3套Token你 , Solo果陣, 你幫怪物Cast完之後, 按Board既指示分配位置, 然後到怪物時由上至下執行動作即可。



所有本擴展的內容物,重有小部份無特別講:

其實除左Unbreakable Bonds之外, 較早前出的4個細擴亦分別全部入手, 目前已將Runebound所有擴收齊了。


▲Runebound英雄齊集!

等我玩完再深入少少講值唔值得入手。

沒有留言:

發佈留言