2017年11月8日星期三

前進!戰車道 少女與戰車 Panzer Vor! ガールズ&パンツァー

前進!戰車道 少女與戰車 Panzer Vor!
ガールズ&パンツァー


岩岩開左箱,質量唔錯,Counter改為圖角設計,
質量亦較原日版有所提升,地圖既紙質就有D喜出望外,原先都擔心會太流,但實際雖然係紙質但感覺上有膠面/臘面感,都算厚實,咭牌同Counter印製精美,中文化都算譯得正常,配上動畫既截圖,每張咭都唔同﹔





規則好簡單,基本上係BB班級。說明書重有幾頁介紹下隻Game入面出場既坦克,對二戰坦克沒有認識的玩家都可以對你操控既機體歷史得知一二。但骰仔只配1粒,基本上你檢定命中同擊破都係需要Roll兩粒骰,不過自已有就無咩問題。



我最Concern自組部隊,遊戲中有Point Cost 可以俾你自組,但坦克種類同數量雖多(超過110架坦克)但仍覺不足,未算隨心所慾。




是旦快速地玩左2下,都係符合自已預期,鬥快擊毀對方旗車呢個玩法我覺得幾有趣,又有抽牌又有Roll骰(簡化版TOI?),頭先試玩諗住偷雞打對家架旗車,諗住下一會合就出會心一擊消滅佢,但佢抽到"名手"搶先將我擊敗。
遊戲係一隻輕策略戰棋。有分自由模式,任意組建部隊對戰(奪旗戰/全滅戰),亦有劇本模式,講述大洗女子學園爭奪錦標賽避過殺校的故事,還有多人作賽的錦標賽模式,當中既規則都幾自由,基本上你保留佢最核心既玩法之後,其他規則都可以自已House Rule。

12/11 
正式Solo,玩200分(預設為100分), 蘇軍對德軍, 玩演習模式, 最終德軍獲勝, 德軍戰車火力強大, 蘇軍多次失去擊毀德軍主戰坦克的機會,被擊毀旗車落敗.


今次叫正式玩過, 感覺一般般, 可能係Solo關係, 最surprise既出牌資訊你都知道, 一D有關聯性既部署, 左手打右手少左D感覺, 特別係反應牌, 例如被人攻擊時打出, 可以令對手命中判定機會降低等效果 , 你格硬推架車上前俾人打, 對手可能要諗你係咪有牌預防, 走人好定攻擊好 , Solo就少左樂趣.

另外遊戲時間短, 應該20-30分鐘內可完, 玩既心態唔係要部署咩大戰略,而係務求快速利落地直接擊毀對方旗車, 係一種要即時決勝既感覺. 有樣野鍾意係坦克有分前側後甲, 弱既戰車可能無法打穿正面裝甲, 要諗諗點樣可以攻擊較弱既位置, 而如果你衝弱既車上前, 對方攻擊你, 就會浪費一次行動,但唔攻擊, 有可能俾你架弱車有機可乘. 還有, 戰車有射程, 好多Game既設計, 只要射程就可以打中, 再擲骰睇下有幾多傷, 呢隻Game就改為,就算係射程內, 你都要先擲骰睇下打唔打中, 命中與否取決於雙方距離, 愈近愈易命中, 命中之後先再Roll是否擊破到對方, 我覺得有效增加擬真度.

Game入面雖然有過百架坦克, 但因為遊戲似乎比較傾向比你玩劇本模式(或者係比鍾意呢套動晝既Fans去經歷返劇情),所以坦克數量同種類都係按返動晝既分配, 例如德軍的學校, 大都係德軍後期坦克, 前期如3號突擊炮, 4號坦克, 美軍的M10同潘興都未有進場, 反而德軍一D重形戰車如象式,鼠式坦克就有, 覆蓋未夠全面, 有D可惜.

另外,地形方面, 遊戲地圖主要係for劇本 , 如果想自由模式, 地圖似乎有D單調, 不過我諗可以用其他Game既地圖黎玩, 但未試過 , 佢勝在所有戰車已經有個cost 方便轉移.


如果鍾意少戰, 咁我覺得都可以入手, 收藏上都可以, 佢有哂出場既角色用, 可以配落坦克, 能力係一次性, 用過之後要用牌回復, 所以就算屈機角色都唔會太失衡. 咭牌都係動晝既圖片, 亦有劇本專用既咭 .

至於一般BG玩家, 呢隻係超輕策戰棋, 未玩過戰棋, 或者嫌戰棋太複雜, 可以諗下, 時間短,setup易 , 美工唔錯, 規則簡單. 

對於有經驗既戰棋玩家, 呢隻Game相信俾唔到你咩戰術感, 除非你重口野食厭想轉下口味或者同新手玩之類.

呢隻Game日本版已有擴展, 內容係圍繞少女與戰車劇場版的故事,有機會會中文化。

另外隨著動畫少女與戰車最終章的堆出,有機會會為遊戲帶黎新既擴展/原素呢!

https://www.youtube.com/watch?v=rOcucGoXpX4

『ガールズ&パンツァー 最終章 第1話』予告編

1 則留言:

  1. 請問能否詪您要說明書的圖檔呢 到處都找不到中文版的

    回覆刪除