2015年9月23日星期三

Asmodee 中文化

自從較早前FFG宣布與Asmodee合作後,已經可以預視日後FFG既遊戲如果中文化可能唔再需要同中港臺既公司合作,即係日後中文化既FFG遊戲外盒唔會再有其他零售商既LOGO了。

我對Asmodee呢間公司非常有好感,而且相信中文化後既遊戲會較英文原版價錢可以有下調既空間,絕對係廣大桌遊愛好者的福音,而且以Asmodee既實力,相信唔會再出現部份中文化遊戲但擴展爛尾既情況。

部份FFG既遊戲即將推出,例如以Starwars背景重制既CIA vs KGB (Empires Vs Rebellion),以及打算推出既Imperial Assault,唔知Battlelore 2nd Edition既擴會唔會改由Asmodee出中文版呢?不過我就應該會放棄繼續收了,空間有限,好遊戲太多。


除左FFG的遊戲外,Asmodee似乎都非常看好華人地區對中文化既需求,不同公司比較出名既遊戲都先後被中文化,例如Zombicide,Imperial Settlers等等。相信日後有D潛力既遊戲都會被引入及中文化,實在大大方便所有桌遊愛好者。

沒有留言:

發佈留言