2015年9月4日星期五

2015年 9月3日5人局

好耐無寫過簡短記錄,好多時都唔記得影相,今日開左Kemet , Fearsome floors , DungeonQuest , 阿瓦隆及上流社會。

Kemet玩8分為勝,我已經到達6分,只要攻下我的鄰居的金字塔就可以獲得戰爭勝利VP 1及金字塔VP 1。


但同時,紅軍,黃軍亦有6分,但就無我咁大路可以贏到,必需等待時機比較被動,呢個時侯黃軍將其唯一的軍團由聖甲蟲帶領,移動2格至到接近中央的神廟區域的一格,不知所為何事何。


同時,由於黃軍只剩下一次移動,我最多只怕佢會過河再用卡破我城牆攻我的金字塔,等我本回合贏唔到,但諗唔到佢原來部署緊係呢個回合勝利。


就係呢個時候,紅軍出兵攻擊黃軍果隊唯一的軍團,黃軍立即打出金蟬脫殼的神喻卡,取消戰鬥然後將自已的軍團移動一格,於是將軍團移入中央的神廟,拿取了佔領神廟的1個暫時性VP,然後就係黃軍自已的回合中,執行其最後一次的移動,將部份軍隊傳送到另一個神廟,拿取另一個暫時性VP,最終取得8VP勝利,而我係黃軍的下家,只差一步就輸了。

黃軍之前將軍隊移到該區域的目的正正就係引誘紅軍攻擊,因為紅軍需要一個戰鬥勝利VP先有機會係本回合取勝,黃軍成功誘敵令到佢可以偷到一步成功獲勝,真有趣。

第二次玩Fearsome Floors,上一次玩以為會幾刺激,但係感覺一般,今次亦都係差唔多,感覺都係一般,而且亦都係輸了。


DungeonQuest 地城任務,趁住中段得4個人既時候又拎出黎開下,右下角係我既起步區,全部死路,後期走上去曾經拎到「瓶中怪」呢個戰利品諗住博下(離開地城擲骰,有機會抽一張寶物),但最終係地下墓穴遇上怪物拿掉了,1蚊都無之下輸了。相外左邊的兩位勇者的路線都有文有路,暫時咁耐真係4人局的Dungeonquest未贏過,而且連叫糊既機會都唔太覺有,唔通同我今年犯太歲有關?!


之後玩阿瓦隆 Avalon,又連輸3局,加入左"梅林不知道他"的邪惡角色後更難玩了。

最後玩左1局上流社會 High Society,亦都俾第一次玩既太座贏了,今日無樣得,OMG!

沒有留言:

發佈留言