2014年8月16日星期六

FFG Gen Con 2014 消息

FFG係昨日公布左一系列的新遊戲,除了StarWars Armada之外,StarWars Imperial Assault 亦將於年度推出。


圖片轉自FFG官網,個盒既封面好吸引,我一直都無關於Starwars既遊戲,據隻Game既介紹,1盒遊戲有2個玩法,第一個就係1個玩家扮演帝國,另外最多4個玩家各扮演一個英雄,係類似Descent 地圖設計既版圖上進行任務(Descent 既星戰版?),另一個玩法就係玩家分成兩派,各自組建部隊為著同一目標進行對抗!


隻Game包括39隻模型,當中有我好鐘意既AT-ST,重有帝國步兵,雖然我對StarWars認識唔深,不過隻Game既玩法似乎幾適合我,我一直無入深入絕地就係唔鐘意佢只有故事模式,而呢隻Game竟然有2個玩法,解決左我其中一個阻礙,而且,個人對Starwars既故事較深入絕地既故事更有興趣,始終睇過電影,代入感更強。

價錢官網寫$100,唔知香港會賣幾錢,如果唔係食水太深應該會入手的,預計要年底至年初先會正式推出了。

至於日盼夜盼的Battlelore Second Edition 戰爭之道 第二版,終於都公布在年底會推出2個 Expansion,"Hernfar Guardians" 及 "Warband of Scorn" ,每盒有4個新既兵種,合共有足夠50pt既兵力,咁到底有幾多隻兵,會唔會有舊既兵種包含?4個新兵種是否指原有族種的新兵種呢?相信應該都係,似乎FFG相慢慢煲呢隻Game,唔急於出新種族,目前亦未有有關的圖片,我期望快D會有精靈及獸人呢!

另外Eldritch Horror(全球驚慄)呢隻戰棋會岩岩出中文版既遊戲,又宣布有擴展推出,呢隻Game遲D會留意下,都算有D興趣的。

至於其他GAME既消息,唔一一在此詳述了,有興趣可以到YOUTUBE Search下。

相對黎講,Starwars Imperial Assault的消息比Battlelore更令人興奮,睇黎要準備定彈藥了!

沒有留言:

發佈留言