2014年8月8日星期五

Dungeonquest Revised Edition 地城任務中文版

戰棋會即將推出中文版Dungeonquest,之前對呢隻Game都有興趣

不過最近入左唔少Game,空間有限正詳細考慮入唔入手,隻Game對我黎講有2個問題

第1係彩數唔少,會唔會太Random變得似Game玩你而唔係你玩Game呢?

對比Talisman 聖符國度,至少聖符你可以選擇行左定右,從中選擇一些較好或無咁壞的目的地,但睇過Dungeonquest的Rules後覺得好似彩數唔低,主要既策略係幾時見好就收,但收唔收得切又係靠彩數。

第2係Player人數限制,只係for 1-4人,小弟一係就無局開,開親都至少5個人,咁咪好難開到呢隻Game?不過,我發現隻Game其實有6個英雄可以選擇,咁如果有5-6個人玩,其實可以玩Team,2個人1Team,合併計分,5個人的話其中1team係1人控2個英雄,咁樣似乎有機會解決到人數限制的問題,不過唔知遊戲既其他原素配唔配合到。

有2樣壞處,咁有咩好處先?我覺得隻Game幾有趣,重可以Solo,戰鬥既方式又幾似三國既騎弓步(包剪錘),捉到路殺死人既Hero都幾有趣,而且一步一驚心既感覺,既刺激又吸引。掘出值錢既寶物時亦應好有滿足感!而一日未完Game一日都未知邊個可以贏到!

如果入手既話會出個開箱文的。

沒有留言:

發佈留言