2014年7月30日星期三

Battlelore 新種族?

Battlelore 2E. 戰爭之道 2 推出至今已經大半年,相對其他遊戲,FFG重未有公布什麼關於呢隻GAME的新消息,我亦都替FFG煩惱,有意見認為FFG應該出Army Pack加多D兵落去本身既種族入面令玩家在備戰時有更多的選擇,但我認為除非你玩Epic Battle(2張地圖相連),否則如果玩單一地圖,Army Pack既兵數應該係幾多呢?太多價錢相對貴又多餘,太少又無意思。

另主流當然係希望FFG黎緊應該要出精靈 對 不死種的SET,如果真係咁出,咁FFG會希望將呢個SET可以獨立玩定要夾返原本個SET先可以玩呢?如果係可以獨立咁玩,咁呢個SET就會有好多多餘既原素(例如命令咭),個人當然希望佢有更多新原帶黎。

黎緊Gen Con2014就快開幕,FFG會唔會趁機推出消息呢?除左BATTLELORE,當然希望Runewars都會有新消息(雖然機會不大)。

係Battlelore未有新族之前,我搵左War of the Ring既魔多軍團成為新的可選種族,能力還要進一步設計,不過感覺唔錯,一樣有弓兵,輕步兵,重步兵,狼騎兵及食人妖,毛象既比例麻麻暫就唔會選用。

分享下放係Battlelore地圖上對戰既樣比大家睇睇,如果想節省時間,用魔多既玩家布兵可以用住尤薩既咭,另外亦可以用FFG官網提供的地圖編輯器去好似M'44咁設計地圖,整一D唔balance既戰鬥,實行Battlelore x War of the Ring!





沒有留言:

發佈留言