2014年7月6日星期日

7月6日 7小時6人局 簡短記錄

原定今日開優勢物種,但係有人遲到加上6人玩可能會太長最終無開,全日玩輕鬆遊戲。

巨獸競技場,最高$18,小弟$11排第3。

聖符國度,5小時局,最先永久被殺,各玩家形勢唔算有好大差距。
用詩人,可以用歌聲馴服野獸,以驅策該獸野在戰鬥時將其力量加上你的力量中。

不過場上有能力恐怖的小偷(可以向一個同格的玩家偷取一個物品),加上佢獲得驢子(物品上限加8),將其能力進一步提升!前期無法無天!


不過到後期,騎士養精蓄銳,小偷亦唔敢埋身,再加上騎士獲得「禁魔令」(無法施放及被施放法術),騎士逐漸突圍進入內域,小偷亦緊隨其後但光明正大的埋身肉搏始終敗於騎士,此時小弟的詩人亦殺到,小偷即時使用隱循術返回起始點脫離戰鬥,詩人原本只係想執雞,小偷一走我就成為騎士的刀下亡魂,首先出局,其後,騎士消滅所有玩家贏得勝利。

Bang!,好懷舊的感覺,勝負已經唔重要了。

回想以前初玩Boardgame,Bang都帶黎唔小歡樂的,而且一晚都可以玩幾局,不過隨著接觸的遊戲多了,現在的感覺已經大不如前,可能好多野唔洗咁深入,蜻蜓點水式更愉快。

阿瓦隆,兩次玩梅林,一次玩刺客,2勝1負,呢隻Game真係幾有趣,特別係最後討論返自已既觀點時最好笑,我認為呢隻Game,沒有神一樣的對手,只有豬一樣的隊友。

沒有留言:

發佈留言