2013年11月18日星期一

符文戰爭 修改玩法檢討

經過多次使用修改玩法進行符文戰爭後,發覺部份命令咭有不足的地方,例如爭取支持有D OP, 其他規則亦有不少可修改的地方,但配件上既限制好難做得完美,又因為已經玩過多場修改玩法既關系,熟雜了遊戲的核心,又覺得之前英雄任務同龍符呢Part 唔再太抗拒,於是,既然修改規則已有其不足,需要大改,就直接拆走所有修改咭套,從新是正常規則去玩,又別有一番感受。

符文戰爭的確好岩我口味,通常對D遊戲第一印像唔好既話,好少再不斷玩到再次感興趣,Runewars令我再次認識到遊戲設計師對多種對我而言貌似太多餘既原素的重要,令我繞了一圈後重新認同Runewars本身既玩法及原素。


經過多次修改玩法及正常玩法,我認為,如果1v1的話,軍事及策略咭就係皇道,好的策略咭,係開始不久既遊戲就已經可以壓制對手甚至勝出。會唔會覺得策略咭太OP?的確部份策略咭威力強大,如果抽到幾張好咭放幾個連技基本上就大定,不過我唔對呢個情況反感,因為只要你小心翼翼,係事情未到無可挽回的情況其實都有機會翻盤的,而且呢個情況但只限1V1既局,無第三者,任一失勢,對手必然全能進攻。

而種族,以1V1既情況而言,精靈感覺上係數一數二的強,不死族就似乎係最弱,不過目前感覺上無一種族必然有壓倒性優勢的。

非常期待即將來臨的Banners of War。

沒有留言:

發佈留言