2019年1月26日星期六

Rum & Bones 2nd Tide 魔海傳奇

最近入左D Game都無乜點寫 ,而呢隻Rum & Bones Second Tide係尋日入手,目前感覺還好,未正式玩過。


隻Game應該都多人聽過,Original的評價一般,去到2nd tide 將部份問題優化,當然如果你唔鐘意擲骰Game都可以唔洗睇。

玩法類似MOBA類遊戲,兩邊陣營的雜卒每回合都會按既定規則前進及攻擊,玩家主要係操控英雄食兵,殺敵,攻擊目標等。

Rum & Bones入面的英雄分為5個方向,全能型的Captain,肉盾型Brutes,遠程傷害輸出Gunner,近戰英雄擊殺Swashbucklers,輔助型Quartermaster,每個英都有3個技能,大部份都需要係遊戲中賺錢去開啟技能,而與一版不同,一版所有技能一開始已可使用,但每次使用都需要消耗錢,而二版改為要先用錢開啟,一旦開啟就可每回合使用一次(除基本攻擊),而且可以用錢將技能升級,英雄會隨住遊戲進程成長,邊個英去賺錢,升邊種技能等都較一版層次豐富。

二版每次遊戲中只選3個英雄,要選擇什麼類型的英雄最可以克制對手,最配合自已的種族,聽落都變有趣。



除左英雄能力各有不同外,Core入面有2個種族可選,雜卒的能力大致相同,只有Leader升級後會有分別,另外2個種族都配有其專屬的船艦(版圖),專屬的30張Tide Card ,同一種族的Tide Card及英雄通常都係同一個方向,所以兩個族玩落會有唔同感受。



Tide Card每回合可任意棄牌然後會自動補滿至3張,Tide Card通常係一D一次性的能力,令你的攻勢更出奇不意。Tide Card的插圖美功都唔錯,為遊戲加分。

遊戲中玩家會輪流啟動英雄或雜卒,假如你啟動英雄,該英雄可以有3次行動的機會,每個行動可以選擇移動最多2步或使用英雄技能。除了英雄一開始已經學會的Basic Attack可以在同一回合中多次使用外,其他技能同一回合中一般只能使用一次。

如啟動小兵雜卒,你先為3個重生點每個放置2個小兵,然後合計可置2個Leader,然後移動及攻擊,最後可以發射艦炮,艦炮可以選擇任一位置進行攻擊!Fire!

英雄的技能主要為大傷害的攻擊,範圍效果的傷害,一些的附帶效果的傷害,例如命中獲得金錢,命中可以令對手的雜卒變為你的雜卒,命中後致盲、減速、推開、回血等效果。

每當你的英雄擊殺對方的小兵,每個可獲得$1,而當你擊殺對方的英雄則獲得$3,錢會由擊殺的英雄獲得,所以愈殺得多的英雄成長會愈快。



英雄一般可以升級自已的基本攻擊技能,並有2個技能可以學習並升級,單一英雄所有技能升至滿等要大約$18-$20左右。

遊戲的勝利條件係任一方獲得8VP即勝出遊戲,VP的獲得可以係擊殺英雄,又或者攻擊對方船艦上的設施,所以假如沒有清空對手的小兵,小兵成功衝進對方的預定位置就會移除,每個移除的小兵就可選擇向任一對手的設施或英雄進行攻擊!

除以上外,遊戲尚有其他原素,例如可以召喚小型海怪助戰,又或因為玩家發動太多強大的技能以吸引傳說中的挪威海怪Kraken到來襲擊等。



目前未正式玩過會盡快玩下再寫感想,目前我最唔滿意係遊戲佔用面積太大,其實小兵同船的版圖可以縮細一D可以方便D,太大唔夠精緻而且唔太方便。

英雄技能及升級系統,族種傾向,Tide Card,簡單的遊戲規則等都係加分的原素。

總結:
正式開過一次,連教1小時,被對手8:1快速擊敗,睇返BGG,唔少人都覺得我對手Deep Lord好似有D OP,不過亦有人認為係未熟所以無針對性咁打擊Deep Lord,雖然被大炒,但並無影響我對隻Game既感覺,如果真係覺得OP,可以考慮下用Draft Pick,Ben英既方法平衡下,遊戲過程順暢,由於船體空間位置唔大,要好小心英雄的移動位置,一旦被殺會嚴重不利,兩邊陣營有明顯唔同玩法,Deep Lord似乎係前期,攻擊力強,但會不斷令自已的Kraken 指數提升而吸引怪物進場,到時會對Kraken指數高的一方所有英進行一次4傷害的攻擊。有可能會一次過令所有英雄死亡,但如果把握到時間快速將對手打擊得體無完膚,勝利可期。

至於玩後期既Marea de la Muerte會有大量的收入,即使無依靠擊殺所得的收入,英雄的技能依然會得到全面發展,兩方差距就會收窄。所以前期要盡量避免正面交鋒,靜待時機。

英雄的技能都設計得幾有趣,最唔滿意係隻Game整得太大,Board又大,小兵又大,英雄size就無問題,連英雄Dashboard都幾大,玩既時候坐係到係掂唔到對面board的模型,要對方幫你行或者起身,咁樣就唔好睇唔精緻,直頭會令遊戲減分。
(16/2 如果你唔跟rules既方向放船,由橫放改為直放會改善呢個問題,至少你唔會再掂唔到自已D模型。我覺得係舒服左唔少。)

如果隻Game縮細D,我暫時可以俾7.8分左右,但因為太大,有D難搞,而且大到好難Solo,減0.5分。

其實我唔明Cmon點解唔優化呢隻Game個System,唔一定係海戰,可以出下陸戰,攻城戰等等,最緊要keep返個英雄升級系統。或者再優化英雄與英雄之間的戰鬥,將小兵排除,增加英雄PK的層次,以Cmon的能力可以出到海量精美的英雄模型,每個都有獨特的能力,應該可以長出長有。或者出類似Battlelore的戰棋,以Cmon的能力應該可以殺出一片天。

雖然太大令我減分,但我都入左set中立英雄,唔介意隻Game太大我覺得其實都算幾好玩,雖然係擲骰Game,但時間唔長,各有特式的英雄幾有趣。



主觀評分:3.6/5 (不同角色配合,能力咭,流程順暢)
客觀推薦: 3/5  (骰運佔比大,移動區域唔算太多變,角色能力平衡問題)
策略度:2.7/5 (骰運佔比大,但走位及出兵都有一定策略)
簡易度:3.5/5 (規則簡單,無太多複雜的視線,地型,狀態等規則)
耐玩度:3.8/5 (加一中立英雄擴, 
純Core 2.5/5)
氣氛:3.8/5 (有趣,輕鬆,見到自已的英雄變得勁OP好過癮)

沒有留言:

發佈留言