2015年11月4日星期三

FFG 最新必入大Game Starwars Rebellion


FFG 最新推出 Starwars Rebellion,支援2-4個玩家,我一直唔明點解Starwars 背景一直未有出一隻全面戰爭模式而又有返咁上下層次既Boardgame,終於,FFG推出左呢隻必搶新Game。

食正Starwars 7既推出,應該更能提高玩家既搶購意慾。


遊戲的地圖睇落唔算好大,玩法應該似War of the Ring ,兩大敵對陣營,雖說支援2-4個玩家,我諗都係1對1多。


▲配件似乎幾精美,星戰英雄亦會登場,模型亦非常吸引!

▲有咁多種既模型,超過150pcs。


▲精美既咭片,真係好難抵抗到。

當然我希望佢係會出類似Forbidden Stars或者Runewars咁既形式既Boardgame,呢種有一定編排既方式我唔係咁鐘意,不過,呢種方式卻又可以帶俾玩家更有代入感以及電影描述的壓力,仍然非常期待,特別係150隻模型,根本就係要我投降吧!預計2016年第一季出,唔知會唔會有中文版呢?!

(圖轉自FFG:https://www.fantasyflightgames.com/en/news/2015/11/3/star-wars-rebellion/)

沒有留言:

發佈留言