2015年7月15日星期三

Kickstarter Zombicide : Black Plague 無盡殺戮:黑死病


小弟自Zombicide Season 1 之後就無入過任何Zombicide既Expansion,主要係開既機會唔多,加上佢不斷有新既Expansion,都想睇晒佢有D咩新意念我想買我先出手。

自知道新一代Zombicide 會將背景移到中世紀,加上似乎會有更多近戰既機會後就注視住呢隻Zomibicde : Black Plague ,集資額達3000萬港紙,係Season 1既4倍多,真係好勁,原本都係諗住等佢正式出先買,但係睇到Kickstarter送既野都好吸引,橫掂都有機會入就參與下啦,趕係Late Pledge back左,USD150未連運費,預計12月出廠,大陸出貨唔知12月會唔會收到,當係聖誕同生日禮物啦!


150USD 唔止基礎遊戲,另加1個細Expansion Wulfsburg,主題係異變狼。
另外亦有一大堆升級配件,幾十隻喪屍,幾隻大佬,幾十個英雄贈送(買),部份大佬應該有較為特別既技能,例如會打穿牆,而且部份大佬既大隻過Season 1既大佬3倍多,真係非常有臨場感,另外又有NPC Zombie,玩法應該如Season 3既VIP Zombie差唔多,殺死一定數量既NPC就可以拎到一些指定裝備,呢個對我黎講都係一個新的原素,所以都算係值回票價。


其中,英雄唔再好似Season1咁D裝備,Exp指示物放到亂糟糟,依家有一個架可以Fit晒所有既角色資訊,一目了然,可以更專心玩遊戲殺喪屍,對我黎講大大增加將佢放上臺既機會。


真係非常期待快D收到,收到再為大家黎一篇開箱文!

沒有留言:

發佈留言