2014年10月12日星期日

1個人的遊戲

最近想搵一D主題性豐富,有代入感既RPG GAME,可以平時玩下,但固定團既人似乎對呢D Game興趣不大,一直以黎,買邊隻Game既其中一項因素,都係要睇下有無腳玩,造成一D我好感興趣既Game因為可能無腳玩而唔買既遺憾。

呢幾日搵過一些可以Solo而有代入感既遊戲,最終有以下幾個選擇:
▲Arkham Horror 魔鎮驚魂 經典遊戲,有眾多既Expansion,不過呢隻Game既Setup時間同需要玩既面積都唔少,1個人玩開咁大壇野好似有D吃力,而且遊戲時間都唔短,但內容豐富,似乎最有Feel。

▲Eldritch Horror 全球驚慄,可以講得上係魔鎮驚魂既簡化版,好處係時間短D,無咁多Rules,無咁多野Set同玩既空間無咁大,而唔同既王亦都有唔同既勝利條件,簡化左既版本會唔會同樣意味住過程可能無咁細膩,代入感會唔夠Arkham Horror呢?


▲The Witcher Adventure Game 狩魔獵人,目前尚未出版,雖然寫上2-4人玩,但我估計應該可以/可能有變體Solo,以背景黎講我比較鐘意呢隻Game,佢既怪物Token亦都幾靚幾吸引,但GenCon玩過Beta既人似乎對呢隻Game感覺麻麻,希望並唔係最終既成品。

至於其他如ThunderStone 雷霆之石,Mage Knight 都可以Solo,但我自已唔多鐘意DBG,特別係放入RPG入面,所以就放棄了。
▲Imperial Settlers,後備名單,一樣可以Solo,但代入感當然唔及得上RPG,但仍然幾有興趣。

目前黎講我比較會入既係Eldritch Horror,中文版亦都就快出了。

*圖轉自BGG

13/10 話咁快就決定左唔等Eldritch Horror 了,先買Arkham Horror,最令我有保留係玩既空間唔細,不過實在俾佢既眾多配件吸引,黎緊收到玩過之後定會送上我既Solo戰報!

沒有留言:

發佈留言