2014年4月29日星期二

Battlelore 2E. 戰爭之道 第二版 小心得

戰爭之道呢隻GAME到目前都玩左幾局 感覺唔錯 有一些小心得想分享下:

首先我覺得隻GAME戰鬥並唔係獲勝既主因,兵種既選擇及布兵的位置先係重點,因為一局GAME其實好快,唔似M'44有時會有D拖延既情況,原因係勝利既方式改為視VP,如果你已經落後重拖延既話好可能萬劫不復,亦因為咁,明智地布兵可為你把握戰機,一旦布局失誤,即使未開戰,其實勝負已分。


另外,由於徵募的兵數不能多於50POINTS(加設指揮帳蓬可增加5P.),部隊數量唔多,兵力在前線折損的影響不少,特別係你的重心部隊。例如本戰事你想用騎兵部隊突破,再以精銳部隊鞏固,其餘步兵弓兵作支援。一旦戰事未如預料,騎兵部隊折損太多而未能成功突破,則後方的部隊作用有限,整個戰略亦難及時調整,餘下的時間你可能只能作被動的抵抗或反擊,但勝利將徐徐落在對方之手。

戰鬥擲骰,以原整既部隊為例,一粒骰至少有1/3既機率造成傷害,其次,擊退亦有機會造成傷害,再加上"英勇"效果的Buff,成功造成傷害的機會其實唔少,指揮部隊作戰時,我認為應該以謹慎的角度出擊,假設前方敵人有2隊部隊,當中1隊餘2個模型,另一隊餘1個模型,你有2隊部隊可以在此次指揮中可觸及該些敵方部隊,你會選擇分別出擊以圖消滅對方2隊部隊還是集中先消滅其中一隊呢?我覺得假設無任何其他因素的前題下,應該集中消滅剩餘2個模型的部隊先,因為全部未擊中的機會其實唔少有,一旦分兵而兩邊都未能成功消滅對方,對方在下一回合就有機會作出反應,亦令到我方是次攻擊失算,浪費一次指揮他們的機會,4張指揮咭在指揮時其實並不有很大靈活性的,下一回合你未必會可以再次指揮他們,又或下一次有其他更需要指揮的部隊,所以我寧可集中消滅敵軍餘下2個模型的部隊,都不貪心打算一回合全滅2隊,失算的話後果嚴重。


LORE咭,令到遊戲有深一層思考的層次,首先你一回合中只能打出一張LORE咭,而LORE咭又有COST,你用邊張,主動帶起節奏,定係留LORE以待時機?一粒骰有1/6係LORE,即係話,就算你在戰鬥時擲得出LORE而未能擊中,亦可獲得LORE去使用LORE咭,算是一些補償,平衡了一點骰運的影響。

VP,遊戲以VP衡量是否勝利,殺敵未必有好處,堅守可以獲得VP的位置,以逸待勞會對敵方有更大的打擊,遊戲中應重點攻略VP位置,盡可能在一回合多賺VP,因為16VP就會勝利,而且遊戲的節奏其實很快,如果在前段時間你可以不計代價去賺VP,對手即使在後段時間形勢大好,在VP落後的情況要追回就有難度。追殺對方以防下一回合他的反擊定係佔領VP位置,我個人傾向後者。


縱合以上,我覺得帶來勝利既方向係:
1)布局要明智,了解自已及對方如何可以獲得VP,從而作適切的布局。
2)管控風險,累積小勝為大勝,莫為大勝以置自已珍貴的部隊於危險中,打有把握的戰鬥。
3)緊盯VP,遊戲目標不是殺敵,而係VP,重視獲得VP的方法,盡量在一回合獲得比對手多的VP。

由此可見,BATTLELORE的策略性實比M'44大得多,而且精美的部隊其實只係附屬係你的策略之下,缺乏遠見目光,空有一身武力亦無濟於事。當然,如果你骰運真係差到貼地,近戰時3粒骰1粒HIT都打唔中又要唔中LORE,唔中"英勇"效果",唔中"擊退",只係中剩餘的1/6"穿透",咁都無話可說,正所謂:謀事在人,成事在天,天命也。

PS: 我發現一個奇怪的地方,在盒背,有一隻勇士巨鵬非常勇猛咁擒殺敵人,但係果D被擒殺既唔係正正係人類咩?唔通畫錯左定係另有故事呢?唔好話我知係帶緊佢地飛。

沒有留言:

發佈留言