2018年2月12日星期一

又入左D Game過年

最近介紹Game既速度又慢左好多,一來較忙,二來我想玩多幾次先介紹比較準確,所以稍後會繼續講下最近買既Game如何。

又到新年,新年果個月通常都係我最得閒既時間,身痕梗係要買Game啦,本身都簡左好耐,由The Great War 開始睇,到Conan,The World of SMOGRise of MolochLegends of Andor,Shadow of Brimstone等等,都睇左好多隻都簡唔岩,正想放棄算數果陣,見到呢隻 Wasteland Express Delivery Service ,咁岩無耐先睇完Mad Max,呢隻同套戲都有幾分似,再加上隻Game個完美收納,令人吸引既戰車同資源造型,評分亦都OK,雖然同我本身想買既Game有D出入,但都照入了,暫未玩過。


隻Game有成15板Token,如果當作拆Token係樂趣既話,應該都幾滿足,我求其拆再放入對應既收納都搞左成個半鐘。




遊戲支援2-5人,運送Game,附加少量戰鬥原素,類似Merchants & Marauders(商人與掠奪者),不過應該有吸取到M&M既不足而有所改善,期待。

雖然入左呢隻Game,但呢隻無得Solo喎,過年過節有鬼人會黎開局咩,咁一條友果陣係咪都要搵返隻可以Solo既Game呢?睇左好耐之後,竟然返去Arkham既懷抱,入左Eldritch Horror,重一次過入埋擴展Forsaken Lore,隻Game出左咁耐,最近價錢平返就有返吸引力,始終都玩過Arkham Horror,就無新Game咁有新鮮咁,但詳細了解過後,Eldritch 比 Arkham每局既變數更大,感覺上故事性比Arkham更高,而Arkham又實在係舊Game,對比EH,簡化,流暢感對用於Solo有很大吸引力,又等我玩過之後再報告下。

沒有留言:

發佈留言