2017年10月8日星期日

Runewars 符文戰爭 2/10 戰報

10月2日趁假期臨時約下局 竟然難得夠腳開 原本夠4人但最終得3人出現

把握機會玩下我最鐘意既Runewars , 遲下TI4推出Runewars應該更少機會開到.



今次我玩精靈Latari Elves,大家都已經玩過Runewars 唔洗教棋 , 今次加入左探索標記,在英雄移動結束後,翻開探索標記,可能係令到果個地區資源增加,遇上強盜,或者係龍王座-- 等同一個龍符文等等。

起手大家都差唔多,不過尤薩Uthuk Y'llan太耐無玩,忽略左冬季黎得好急,糧食不足造成軍隊顯著傷亡,白費左開頭既徵兵時間,亦令起手形勢落後。

而不死族Waiqar the Undying 開手無耐就獲得巫師議會頭銜,每個季節咭印有巫師議會,擁有該頭銜既玩家就可獲得1個影響力。令到過程中不死族在往後既競標都處於優勢。

而我就大力建設要塞,加上我好快完成手上既秘密目標(控制2個中立城市),不多久已經有3個龍符文。



▲中段時間,尤薩夾係不死族同精靈之間,加上重要既鐵礦被唔少既中文部隊佔據,基本上要同時應付3個勢力,精靈乘虛而入攻占尤薩用戰術咭建立既要塞(最左方),而且精靈亦在戰術咭中抽到不少支援部隊,根據地暫時安全。

至於不死族,勢力已推展至地圖中間,憑借頭銜咭影響力優勢,多次勝出關鍵既競標,我希望尤薩在平定其區內中立勢力後可以聯合對抗不死族。

就在此時,不死族憑借攻入尤薩及由英雄任務贏得既龍符碎片,宣告擁有足夠龍符,只要守多一年就可勝出,時為第5個回合的秋季。



當時我手握4個龍符,曾幻想尤薩如果趕及堀起,大家聯合進攻不死族的話,或許我可以在終局時以較多龍符取勝,可惜,不死族老手果然係老手,話咁快夠數,我決定用左翼大軍進攻不死族,但中間又有一層中立部隊阻檔,雖然輕易消滅該中立部隊,但不死大軍完美布防,如果輕率進攻好易被圍,加上時間無多,唯有搏抽戰術咭,但無大作用,加上尤薩實力實在太低,無法在不死族右翼造成威脅。

不死族既真龍符皆在其腹地,就算可以突破防線,亦無時間深入奪取,結果精靈亦放棄無謂既死傷收兵回國,希望可以同不死族在戰後談判。

最終不死族贏得勝利。是次戰局一般,第一次玩3人符戰,感覺無4人咁平衡,期待既3方混戰無出現,尤薩基本上處於挨打,當然,地圖係尤薩作最終部處,可能同set場唔夠仔細有關,導致尤薩較弱勢,尤薩自已都有責任。

但縱使係咁,不死族玩家係Runewars既常勝將軍,雖然係一隻美式桌遊,但有遠見既策略的確對贏得遊戲有重大作用。最終遊戲由1點正式開始,5點左右完局,係最快既一次。今次戰局既得著:不死族既飛龍好強,精靈既樹人好弱!

沒有留言:

發佈留言