2017年5月22日星期一

入坑預告

經過最近幾個月買Game都唔合心水, 大受打擊,停左2個月買Game,
呢幾日又開始毒發, 但又好擔心滿懷期望既Game最終會失望,
左睇右睇, 睇返隻Imperial Assault, 上次入深入絕地,但實在難開,加上set關費時,
最後都無繼續跑落去出左, 咁Imperial Assault咪一鬼樣, 但其實唔係,

我唔記得左IA另有1v1 Skirmish Mode, 重有Point System, 自組部隊對抗,
加上, 依家FFG都係全力谷呢類坑Game, 如果跟都有一定持續Support既保障,
而且都出左2年, 現有好多Expansion 跟哂都夠皮 , 決定入坑

買呢隻Game我100%係為左Skirmish Mode, 關卡果D依家真係好難有心力去跑,
Set一場Skirmish Map, 你可以排唔同部隊玩2次都唔洗重Set地圖

係上年年底已經出左中文版, 就諗入英文版定中文好, 我幾唔鍾意又中又英,
依家中文或英文都要$700以上, 亦慮及朋友間可以易D開, 而且SWIA喎, BGG 8.2分喎, 大鑼大鼓出中文版喎, 咁我希望佢可以繼續出中文擴啦 , 用左唔洗$700 入左中文版, 我已經問左代理出中文擴既計劃, 暫未有回應, 我會繼續追, 出唔出, 幾時出,
有無實際Plan會出, 我認為中文版既玩家們有權知道, 唔好浪費大家時間,
希望所有玩呢類坑Game既玩家, 都要俾代理一個壓力, 唔係隨便中文化左個大熱Core Game食左個頭啖湯之後就係咁拖, 既唔承認亦不否認既態度, 會大大影響其他有心漢化外文遊戲既公司出漢化擴展既推力, 就算唔會全套漢化, 頭一兩波都唔跟就真係毫無誠意, 如果佢真係唔跟, 以後都唔會再入呢類Game既中文版

無論如何我都已經入左喇, 研究緊到底買咩Figure Pack對Skirmish Mode最好, 如果試玩乎合預期, 我諗我會持續每月買2-3個Figure Pack, 慢慢建立部隊庫, 就算真係唔出中文擴, 唔排除出左隻Core換返英文版, 又或者有勇士會漢化出貼條

沒有留言:

發佈留言