2016年10月3日星期一

2016年 10月2日5人局

喂~~~  我未死牙,  2個月無update 過, 最大既原因係換左電腦, 無得用我熟悉既輸入法, 打字打得好慢, 一直無動機去寫.

好喇, 最近又入左D Game, 包括 Keyflower , Steampunk Rally,  Mare Nostrum:Empires,
尋日玩左部份,打返個記錄先:


Keyflower 第一次開, 唔熟每季既建築變化, 只得26分~~


一路建設自己既村莊都幾有趣.


Steampunk Rally, 都係第一次開, 幾特別, 亦應該係我第一隻競速遊戲.


自己創造既發明係賽道飛馳, 重有道具阻礙對手, 重有爆炸既風險, 幾好玩, 不過第一次玩太Focus係排氣, 似乎應該有理無理狂裝零件去谷動力.


最終排第三, 重有兩個選手連線都過唔到.


最後係歡樂的Machi Koro, 非常激烈, 位位都有必殺組合.


我較早起好機場, 有8同10-12既必殺組合, 但時運不在我, 連續10回骰唔到, 5架吞拿魚船無功而還,最終被人截糊.

沒有留言:

發佈留言