2015年3月13日星期五

好消息

最近睇到2個好消息,第一個係Dead of Winter 既中文版 死亡寒冬 預計5月左右就可以推出,價錢只係大約$360,必買!


第二個消息係,Mansion of Madness 既大擴,Call of Wild 中文版 荒野之呼喚 亦似乎將進入製造階段。

今年買Game既預算會比較保守,大約買$3000內,一來上年買得比較多,二來位置都開始唔夠,三來我想比多D機會開多D 舊Game。

原本諗住今年會買既Game:
Dead Of Winter
Call of Wild
Battlelore 2E. 2個族既Army Expansion (中文未有聲氣)
Fief : France 1429
Cyclades Titans

以及如果出就會買既:
Talisman 中文細擴
Blood Bowl 中文二擴

Dead of Winter唔洗講,淨係睇中文版預訂既人數都咁多,一定會買,而且入手的話如無意外會取代類似遊戲Battlestar Galactica,特別係愈黎愈覺得太空堡壘賽隆人太易贏,失去再開既動力。

不過,Call of Wild 諗諗下都未必會入,唔係因為我唔鐘意MoM,不過諗起要拎晒兩盒棋出黎Set就有D頭暈,而且呢個擴既Size都唔細,未必有位收納了,所以就算出都未必會入。

而我最期待既就係Fief : France 1429 略略睇過介紹都幾岩口味,原本有諗過入Lancaster ,不過Fief 原素好似豐富D,好想快D玩。

當然如果見到D有夠得意好玩既Game都會出手既,暫時係咁先啦!

沒有留言:

發佈留言