2023年7月17日星期一

講下最近買咩 / 想買咩Game

呢排感覺少左集中係Boardgame ,主要係無咩好吸引既Game ,同埋有其他類型既遊戲如劇本遊戲、COC、設計中既戰棋、繼續跑Gloomhaven、MOM等等,都令我少買左BG。
睇返對上一次買既Game 係2/3月,買左Heroquest 、Wildlands、Betrayal at The House on The Hill、Disney The Haunted Mansion、星際武士(Starship Samurai )、本身有買埋Northgard ,但俾完錢無貨要我等、自從過左呢幾年,我真係好唔鐘意等、唯有退錢買第二樣算。
幾隻Game目前只係開過3次Heroquest,一次係玩佢既原本設計,其餘2次都係同女友玩各自設計既任務,無論邊種,感覺還好,但又唔會好好玩,可能係對手問題,遲下會再開,佢既擴價錢都幾吸引,但未試真就唔買住。


Wildlands同新版Betrayal at The House on The Hill 都幾有興趣快D開,但一直未有適合時機。
跟手最近買左召喚師世界 2個族,高等精靈同黑晶矮人,暫未體驗。
然後呢幾日睇到隻大陸出既三國群英錄,幾吸引我,可以最多4人玩,分別有魏蜀吳以及群雄4個勢力。每個勢力有10個不同既武將,以及各有無記錯32張策略卡,各自係版圖攻擊對手,係一隻輕策區域佔領遊戲,最吸引係佢不同武將既立板,每次玩你可以選擇3個武將,裝上底座進行遊戲,無論係武將立板,板圖本身,策略咭等等美工都做得好吸引,但我猶疑一來呢間公司本身出開親子遊戲,呢隻估計唔會太多層次,二來對大陸Game仍然有保留,但我既印象已經停留左係好多年前,最終決定買入試一試。


暫時未收到貨,到時可睇睇打返篇開箱文。呢隻Game如果簡化黎睇,其實同另一隻我有興趣既泰坦國度係咪差唔多呢?都係最多4個國家(唔計泰坦國度第5勢力擴),都係淨打無咩內政,都係出卡打,即管睇睇。


而係買呢隻三國群英錄前一日,本身係Amazon見到諗住買Okko Chronicles Cycle of Water,對佢N年前相同背景既OKKO Era of the Asagiri念念不忘,不過了解過後,隻Game好似要消化好多字,最大鑊係佢法國公司翻譯英文好多甩漏,感覺我無咩心機會對返正再開,又唔知係咪真係好玩、可惜。


當晚就買左另一隻2年前想買但無買到,依家出左全集加修訂版既三國殺戰棋。
本身我對三國殺都幾反感,除左最原始copy bang既三國殺版本之外,之後果D都無玩過亦無興趣,不過佢出戰棋感覺終於有返D創意,但棋既質量令我猶疑,加上佢D技能效果其實不容易理解,字眼難消化,可能除非你玩開三國殺,否則文化有一定落差。

而俾我睇到佢出既全集: 臻藏版,首先將戰棋改晒做籌碼,解決本身戰棋質量問題,其次出左咁多擴之後做左技能修訂再平衡,字眼亦應該更統一,版圖亦改為紙版,加上個盒都幾靚仔,就買入試試,大全集包晒基礎同擴,共超過60位武將,同200張咭,如果真係做得好又好玩,咁既陣容真係有排玩,暫時未收到,等我試試再打遍文。


三國始終係一個好吸引既主題,以前玩三國武將瘋雲錄玩到傻,今次呢2隻三國game又如何呢,竟然有久遺既小期待心情。

沒有留言:

發佈留言