2018年3月30日星期五

Battlelore Second Edition 重生

繼Diskwars 之後,賣左又買返既遊戲Battlelore Second Edition,今日買返晒全套!



回想當日買左中文版Core,但等極都唔出擴,等到又唔出中文版,然後又唔出新族,最後就賣走左,但賣左之後,就出不死,不死族D棋靚到呢,特別係飛龍同騎兵,但一路都唔入,好猶疑,因為FFG個款似乎唔會再開發落去,咁精靈?獸人呢?特別係我好想係RuneAge出現過既獸人速龍騎兵可以係Battlelore面世,但結果到目前為止,都係無影無蹤,亦因為隻Game基本上已經處於停止開發,清貨大減價既階段,令我難以想投資返落一隻沒有前景的遊戲上。

不過自Battlelore 2E推出到依家,合我口味,奇幻背景既Skirmish Game都真係遇唔到,加上FFG既變質,相對來說BL2E可能會係黎緊幾年內都唔可能有其他Game取代到佢係我心目中既地位,加上貨源開始減少,思前想後真係好想入返,幾經克服對佢無前景,無獸人精靈,食回頭草等心魔之後,入手就幾無懸念。

我既性格愈黎愈All or Nothing,之前玩果陣覺得人類得3隊騎兵唔夠用,步兵亦差D,尤薩既特種兵又唔夠多,組兵既時候硬係覺得差少少咁咁岩又遇到有人放全套全新,於是乎就決定入手,2盒Core+4個軍隊擴+3個中立擴另加我再買多一盒不死族飛龍軍隊擴同1個巨人擴,total超過370隻棋, 連運費合計約$2400蚊,算唔錯吧?!



開箱拆件搞左2個幾鐘,不死族既模型真係做得幾好,值回票價,尤薩既新部隊都唔錯,特別係Blood sister幾靚,人類擴就一般,不過兩set Core2隻巨鵬係戰場上真係好有壓場感,期待收埋不死族果飛龍擴。中立生物上,巨龍同巨人亦比我像中好



 BGG有資源可以加埋Fan made哥布林族及精靈,有諗過整唔整,但收到隻Game之後覺得已經有好多野,收納會變得麻煩,依家剛好用晒2個Core盒裝晒,所以加新族落去既Plan暫時閣置。

一次過買$2400 Game相信對好多人黎講都係好濕碎,不過我買完呢次,應該今年會大大減少買Game既計劃,希望可以做到!
(唔通係類似聖人模式?買完Game果日就會話唔會再買!?)



後記:經過左2日沉澱,我覺得BL2E ,除非你鐘意到不得了,一般咁玩全部買1盒已經好足夠,1個族有9個兵種用,1個戰場打50分或者house rule到上80分都好啦,你只有少部份兵真係想出超過佢提供既軍隊數俾你,所以全1盒都好夠架喇~甚至中立擴都唔需要買。

沒有留言:

發佈留言