2015年12月27日星期日

今年我的桌遊回顧與展望

即將會渡過左2015年喇 你地今年有無玩過咩好難忘既遊戲呢?

今年小弟就買左差唔多1萬銀Game,上年原本預期2015年會買少D Game,

但實際上並沒有明顯減少,由於空間開始不足,終於小弟第一次將自已既收藏遊戲售出,
部份一般既遊戲可以賣出當然好,但部份自已覺得係好Game卻因為無咩機會玩而賣就有D可惜,不過,舊既唔去新既唔黎,亦因為咁,買Game既金額並沒有明顯下降。

遊戲既口味或者方向經過今年之後,更加清晰自已想要D咩Game,最近買入既Warhammer Quest及Runebound 3rd Edition,繼好耐之前既World of Warcarft the Boardgame之後,將我地團既RPG氣氛再次帶上高鋒,本身都有諗過入埋深入絕地,但Base Game成差唔多$700實在有D令我卻步,一來唔知我地團可唔可以維持到對RPG遊戲既熱情,二來重玩性唔知高唔高,三來時間亦實在有限,如果出年價格有明顯下降有可能會入。

年中所入既Tide of Iron就係我今年覺得幾有價值既遊戲,滿足到自已SOLO既需要,所以之後亦入左其擴展 Stalingrad,日後有機會會介紹下。

至於其他Game,暫未有好令我印像深刻或者欲罷不能既情況,手上既Forbidden Stars重未有機會開,4人戰棋比較難夾,希望黎緊既假期有機會試試。

當然唔可以唔提Zombicide the Black Plague,原本話聖誕前送到,但目前未收到,不過應該不遠了,不過只會先收到Core Game,其他野就要應該要等到4月先有機會到。

至於Party Game,Spyfall真係幾唔錯,加埋Avalon 阿瓦隆可以玩2粒鐘都得。最近亦入左Camel UP,而Colt Express及諾丁漢警長等經多番考慮之後決定放棄,而犯人在跳舞亦覺得太短變化唔大亦都會放棄了。

展望出年,Battlelore 2E既擴重未有聲氣出中文版,唔想Core同擴又中又英,已經放棄了。另外小弟心中既第一位Runewars既2擴亦完全無消息,睇黎都應該係咁多了。

相反,現極期待Runebound 既擴展,Warhammer Quest既擴展,Forbidden Stars既擴,特別係會唔會出5人,另外Tide of Iron Pacific 唔知會唔會有聲氣,Talisman中文版細擴唔知會唔會出,希望可以繼續我收藏呢隻Game既夢。

預計2016年會收慢D買棋既速度,預算係$5000樓下,美式Game應該主要會買返Expansion,另外會搵返D策略遊戲,目前考慮緊入Broom Service。

沒有留言:

發佈留言