2020年7月4日星期六

Sid Meier's Civilization: A New Dawn 新擴展即將釋出

幾個月前廢紙價$170入手的 Sid Meier's Civilization: A New Dawn ,估唔到FFG即將於7月7日會宣布推出新擴展,據消息指將會支援第5個玩家,10個新Leader,其他原素因為我仍未正式開過都唔係太清楚代表咩野,目前圖都無一張,主題係未知世界:Terra Incognita。



不過呢隻當日大特價的Game竟然可以有擴出重新翻生,會唔會代表FFG覺得SW已經去到一定地步要放返D資源搞返其他系列呢,例如Battlelore 2nd Edition,符文戰爭第三版,TI4的擴展等等,黎緊可能將有更多新消息,希望有更多驚喜。

30/7 FFG In-flight report : 只講我關心既Game,Star Wars Armada,終於有多D Clone War既野睇到,Squadron 既造形好似唔太吸引,但戰艦就幾吸引,另有Update Pack將舊版update去新版,似乎可以混埋一齊玩。

Twilight Imperium 4 帝國曙光出擴,Prophecy of the Kings,支援到8個玩家,加1個新兵種機械人,應用於登陸戰,更多的版圖版塊新增7個種族每個族新增3個Leader,售價$100美金,相信正式出大約HK$500左右,估計應該會有更多其他內容未公布,但暫時睇落都係TI3擴既內容,唔算吸引

最尾最尾Show左個立方體盒,傳聞的Descent : Legends of the Dark終於露面,但賣晒關子,完全唔知係咪Descent 3,感覺咁大盒似Gloomhaven 或者 Legacy D frd,不過咁大盒咁Epic應該未必會收,除非真係超驚喜

今日會有隻未公布既Game會公布,唔知會唔會係report入面提過定係提都無提既Game呢?


講返最近好想搵隻易handle既戰棋玩,對Wrath of Kings既玩法幾有好感,不過一來已經無出,二來佢個Base好麻煩。

諗諗下覺得冰與火之歌戰棋或者Runewars戰棋可以改成類似Warth of Kings玩法,雖然我覺得Runewars背景有趣D,但始終已經停左,冰與火持續給力Support,有足夠的旗手、英雄、指揮官、一盒Core已經夠料俾我改睇完FFG無類似新野就唔等了決定入手ASOIAF黎玩,收到再講下想點改玩法。




沒有留言:

發佈留言