2015年5月16日星期六

FFG新遊戲 Forbidden Stars

相信都有唔少人知道呢隻Game了 用上Starcraft the boardgame既order系統加上Warhammer的背景


遊戲支援4個玩家,整個Game都有濃厚Starcraft the Boardgame既感覺,我自已唔太鐘意SC對戰時的方法,覺得有D煩,但睇過呢隻Game,我覺得佢可以將SC對我黎講既缺點優化。

以砌地圖為例,都已經較SC方便了,而且面積應該唔會太大,除左用咭對戰外,亦有骰既加入,感覺可以互補不足,從策略及運氣(不確定性)中取出一個平衡。


4個玩家都有不同的部隊,特殊能力,戰鬥咭,這些又有強烈的Runewars味道,不過Runewars 2人既話感覺Setup時間重長過玩,而4人既話時間亦都真係幾長(唔等於唔好),呢隻Game似乎更集中行軍及戰鬥,無太多支節,平日想玩下呢D咁有感覺既戰棋就多一個選擇。

相信佢一推出我都會即買,佢既飛機底坐似乎會比SC既設計大有改善,SC既飛機底坐好易斷,但唔用個底坐就無乜Feel,FFG無捨難取易,仍然為飛機配底座,但底座既用料及設計看似好過SC。

隻Game比我既感覺係,簡單,緊扣主題而又充對策略與對抗,似乎FFG在長久開發"Epic" Wargame之後有所啟發,真係非常吸引我,我對Warhammer無乜Feel,如果佢轉其他比我可能更有感覺,但問題不大。

遊戲預計將於本年第三季推出,希望聖誕前可以買到啦!

果然可以聖誕前收到,重要已經收到了,送上遊戲介紹:http://talkboardgame.blogspot.hk/2015/06/forbidden-stars.html